پیام سپاهان
مرگ سوال برانگیز فاطمه دو و نیم ساله
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 12:56:45
پیام سپاهان - فاطمه دو و نیم ساله، پس از مرخصی شدن از بیمارستان بهنیا در شهر تیران که به دلیل تهوع به آن مراجعه کرده بود، فوت کرد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، سه شنبه هفته گذشته، فاطمه سیاره، با علائم حالت تهوع به بیمارستان بهنیا تیران مراجعه می‌کند. 
ملیحه امینی- مادر این کودک دو و نیم ساله، روایت از دست دادن فرزندش را اینگونه نقل می‌کند که سه شنبه صبح که فرزندش از خواب بیدار شده، مشکلی نداشته و بازی می‌کرد. 
فاطمه طول روز را قدری کسل بوده، تمایل به خوابیدن داشته و حوالی غروب با شدت گرفتن حالت تهوع، دچار استفراغ شده است.
بعد از بروز نخستین استفراغ، فاطمه را به اورژانس بیمارستان بهنیا می‎برند. مادر فاطمه می‌گوید دو آمپول به صورت نصفه، به فرزندش تزریق شده که ضد اسهال و ضد استفراغ بوده‌اند. بعد از این درمان فاطمه مرخص شده و به خانه می‌رود. 
تا پاسی از شب علائم بهتر شده‌اند اما ساعت 2 نیمه شب دوباره استفراغ‌های فاطمه آغاز می‌شود و چنان شدت گرفته که با وجود ابراز تشنگی با نوشیدن اندکی آب دوباره آب را برمی‌گرداند.
صبح روز بعد با مراجعه به پزشکی دیگر، باز هم درمان به تجویز یک ویتامین و شربت ضد تهوع ختم می‌شود. خانواده تصمیم می‌گیرند به اصفهان مراجعه کنند اما در ابتدای مسیر در خودرو جان خود را از دست می‌دهد. فاطمه را سریعا به بیمارستان بهنیا باز می‌گردانند اما با وجود تلاش تیم پزشکی، بازگشتی در کار نیست.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با وجود پیگیری‌های ایسنا از این حادثه بی اطلاع است اما خانواده فاطمه از ارجاع پرونده به پزشکی قانونی خبر می‌دهند که نتیجه آن تا پایان ماه جاری اعلام خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/89928/مرگ-سوال-برانگیز-فاطمه-دو-و-نیم-ساله
بستن   چاپ