پیام سپاهان
فردا حضور پرشکوهی را خواهیم دید و امیدوارم حاشیه‌ها بر متن تاثیر نگذارد
یکشنبه 21 بهمن 1397 - 10:07:59 AM
ایسنا
پیام سپاهان- سیدعلی نکوئی در خصوص راهپیمایی 22 بهمن و لزوم توجه به آن، اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن جنبه ملی دارد و متعلق به همه مردم ایران است. متاسفانه برخی افراد در برخی از سال‌ها سلیقه‌ای و جناحی در این راهپیمایی برخورد می کردند که اصل قضیه را زیر سوال می برد.

وی افزود: از طرف دیگر متاسفانه برخی دیگر تصور می کردند که این انقلاب مال خودشان است و بر علیه برخی از افراد حاضر در راهپیمایی شعار می دادند. نتیجه این کار این بود که رسانه‌های خارجی این تصاویر را نمایش داده و از عدم وحدت سخن می گفتند.

رییس شورای هماهنگی جبه اصلاحات استان اصفهان ادامه داد: برخی از افراد نیز به دلیل اینکه اتفاقاتی نظیر اینکه شعاری علیه شان داده نشود در این راهپیمایی شرکت نمی کردند.

نکویی تصریح کرد: خوشبختانه رهبری امسال اشاره خوبی به این موضوعات داشتند و هشدار دادند که این راهپیمایی متعلق به همه ملت است و به همه جریان‌ها و گروه‌ها هشدار دادند که نباید شعارهای دیگری داده شود. امیدواریم که به سخنان ایشان فردا گوش فرا داده و همگی آن را عملی کنند.

وی تاکید کرد: بیانیه‌ها و اعلام نظرها نشان می‌دهد که فردا حضور پر شکوهی را در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم داشت و امیدوارم که فردا حاشیه ها از متن پررنگ تر نشود و اصل موضوع تحت تاثیر قرار نگیرد.
رییس شورای هماهنگی جبه اصلاحات استان اصفهان خاطرنشان کرد: فردا همه نشان خواهند داد که پشتیبان این انقلاب هستند و توطئه‌های استکبار تاثیری بر آنها نداشته است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90201/فردا-حضور-پرشکوهی-را-خواهیم-دید-و-امیدوارم-حاشیه‌ها-بر-متن-تاثیر-نگذارد
بستن   چاپ