پیام سپاهان
نمایندگان خبرگان رهبری در اصفهان:
راهپیمایی 22 بهمن نمایش وحدت ملی است
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 02:58:02
پیام سپاهان - اصفهان- نمایندگان مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری روز یکشنبه با صدور بیانیه ای مشترک مردم را به شرکت در راهپیمایی دشمن شکن روز 22 بهمن دعوت کردند و گفتند این روز نمایش وحدت ملی بیش از 80 میلیون ایرانی است.
به گزارش ایرنا، حضرات آیات سید یوسف طباطبائی‌نژاد، سید ابوالحسن مهدوی، مرتضی مقتدائی، عبدالنبی نمازی و عبدالمحمود عبداللهی در این بیانیه اظهارداشتند : انقلاب اسلامی چون سیلی عظیم و خروشان و پرشتاب در حرکت است و با اقتدار شگفت‌انگیز تمام سدهایی را که استکبار جهانی در مقابل آن قرار داده و می‌دهد، درهم می‌شکند.
آنان افزودند : مردم بصیر و هوشیار ما که با پرچمداریِ پیشوای بزرگ خود، امام خمینی(ره) و با تکیه بر مکتب اهل بیت(ع) این نظام الهی را تأسیس کردند، هر ساله خود و فرزندانشان با حضور در مراسم بزرگداشت آن، با نشاط و قاطعیت به جهان اعلام می‌ دارند ما به انقلابمان ایمان داریم و به آن وفا داریم و به پای آن ایستاده‌ایم.
این نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در اصفهان تصریح کردند : 22 بهمن که امسال با ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) تقارن دارد، روز نمایش وحدت ملی و همدلی بیش از 80 ملیون مردم ایران است؛ روز ایستادگی و دفاع از آرمان‌ های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است.
در فراز دیگری از این بیانیه اشاره شد که حضرت امام در مورد 22 بهمن فرموده‌اند: "در چنین روز فرخنده‌ای، حق بر باطل و جنود رحمانی بر اولیای شیطان و حزب‌الله بر طاغوت و طاغوتیان غلبه کردند و حکومت عدل الهی مستقر شد."
نویسندگان این بیانیه خاطرنشان کردند: از مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان اصفهان غیر این انتظار نیست که همراه با سیل خروشان ملت، در مراسم عبادی - سیاسی راهپیمایی پرشکوه 40 سالگی انقلاب اسلامی شرکت کرده و شاهد سرافکندگی و عصبانیت بیشتر استکبار جهانی و دشمنان انقلاب باشند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن امسال در اصفهان در 130 نقطه استان برگزار می شود.
6026//7134/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90286/راهپیمایی-22-بهمن-نمایش-وحدت-ملی-است
بستن   چاپ