پیام سپاهان
آسمان نصف جهان در شب پیروزی انقلاب اسلامی نورافشانی شد
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 02:58:03
پیام سپاهان - اصفهان- همزمان با طنین انداز شدن بانگ الله اکبر هموطنان در سراسر کشور در شب پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آسمان شهر اصفهان نورافشانی شد.
مدیرکل اداره ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری اصفهان یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا گفت: در ساعت 21 امشب همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی و بانگ الله اکبر به شکرانه فجر انقلاب، مراسم نورافشانی برفراز ساختمان شهرداری ها در مناطق 15 گانه شهر اصفهان و نیز برفراز ساختمان شهرداری مرکزی واقع در میدان امام حسین(ع) انجام شد.
ایمان حجتی افزود: عموم شهروندان، مسوولان و معتمدین محلی در این مراسم نورافشانی حضور داشتند و یکصدا بانگ تکبیر سر دادند.
همچنین شرکت سیاحتی سپاهان از شرکت های وابسته به شهرداری در این شب برفراز کوه صفه اصفهان که یکی از مناطق گردشگری طبیعی شهر است مراسم نورافشانی اجرا کرد.
وی با اشاره به برگزاری 300 ویژه برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط شهرداری اصفهان ادامه داد: یکی از برنامه های شهرداری برگزاری نمایشگاه عکس "پرچم" با نمایش 40 عکس برتر در قالب نمایشگاهی در ایستگاه متروی امام حسین(ع) است.
وی اظهارداشت: پس از فراخوان عمومی اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان و ارسال بیش از 350 اثر به دبیرخانه نمایشگاه،40 اثر از عکاسان برجسته خبری و مستند اصفهان و کشور برای نمایش برگزیده و در معرض دید عموم قرار گرفت.
مدیرکل اداره ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری اصفهان اضافه کرد: این نمایشگاه تا پایان بهمن ماه دایر است و فردا همزمان با یوم الله 22بهمن و خدمت رسانی قطار شهری به راهپیمایان، این نمایشگاه برای بازدید فعال خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه طراحی و نصب دکور و جایگاه راهپیمایی 22 بهمن توسط اداره ارتباطات شهرداری انجام شده است گفت: تمثال امام راحل و عظیم الشان انقلاب با تکنیک رنگ روغن اثر استاد افشین جلیلی متعلق به گنجینه موزه هنرهای معاصر اصفهان در قالب اقلام تبلیغاتی تکثیر و در روز راهپیمایی توزیع خواهد شد.
حجتی با اشاره به فعالیت خط یک مترو و اتوبوس های شهری در روز راهپیمایی بیان کرد: به منظور تسهیل رفت و آمد راهپیمایان، اتوبوس و مترو فردا از ساعت 8:30 تا 14:30 به صورت رایگان به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.
وی به اجرای تمهیدات لازم و نیز فعالیت پاکبان ها به منظور نظافت میدان امام (ره) توسط شهرداری منطقه 3 اشاره و خاطرنشان کرد: براساس دعوت شهرداری مرکزی، کارکنان شهرداری اصفهان فردا ساعت 9:30 صبح مقابل ساختمان شهرداری مرکزی تجمع و به صورت هماهنگ در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میدان امام (ره) شرکت خواهند کرد.
7135/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90287/آسمان-نصف-جهان-در-شب-پیروزی-انقلاب-اسلامی-نورافشانی-شد
بستن   چاپ