پیام سپاهان
80 طرح عمرانی در فریدن افتتاح شد
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 02:58:08
پیام سپاهان - اصفهان- 80 طرح عمرانی در فریدن روز یکشنبه با حضور جمعی از مسوولان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره برداری شد.
به گزارش ایرنا، سید تقی معین الدینی در گفت و گو با ایرنا، افزود: این طرح ها در مجموع با اعتباری افزون بر 165 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی اظهارداشت : بهره برداری از سلول های خورشیدی و 10 طرح در بخش برق شامل بهسازی شبکه، رفع حریم، نصب ترانس، رینگ فیدر 9 و 12 در شهرهای داران ، دامنه و روستاهای گل امیر، موغان، چهلخانه، سینگرد و ننادگان به طور همزمان به بهره برداری رسید.
به گفته وی افتتاح پست بانک آشجرد داران، خانه بهداشت روستای غرغن و پانسیون پزشک روستای اسکندری از دیگر طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.
معین الدینی اضافه کرد: همزمان 14 طرح در بخش جهاد کشاورزی شامل اجرای آبیاری بارانی و شبکه آبیاری در شهر دامنه و روستاهای ننادگان، موغان، دیده بید، چهلخانه، گنجه، غرغن، اسکندری، خویگان، نهرخلج، قوهک ، نسار و بادجان نیز افتتاح شد.
فرماندار فریدن به افتتاح 45 طرح عمرانی روستایی اشاره کرد و افزود: این طرح ها شامل جدول گذاری، آسفالت، زیرسازی در روستاهای نهرخلج، چهلخانه، بادجان، گنجه، ازونبلاغ، درختک، قودجانک، دهق، خلج، دره بید، قفر، گل امیر، خویگان، ننادگان، قلعه ملک، غرغن، سفتجان، چیگان، نماگرد، نسار و عادگان توسط بخشداری های مرکزی و زنده رود فریدن اجرا و امروز به بهره برداری رسید.
به گفته وی طرح خانه ورزش شهید کریمی روستای سینگرد با مشارکت بخش خصوصی، ساختمان دهیاری روستای حصور و اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب آشامیدنی روستاهای نسار و ننادگان نیز به بهره برداری رسید و کلنگ احداث سالن ورزشی روستای چهلخانه به زمین زده شد.
همزمان با دهه فجر80 طرح عمرانی در فریدن افتتاح شد.
فریدن با 2 شهر و 28 روستا و جمعیت بیش از 49 هزار نفر در 140 کیلومتری غرب استان قرار دارد.
6026/9861

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90288/80--طرح-عمرانی-در-فریدن-افتتاح-شد
بستن   چاپ