پیام سپاهان
مربی فوتبال سپید رود رشت:
تیم سپاهان برتر دیدار امروز بود
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 02:58:28
پیام سپاهان - اصفهان- مربی تیم سپید رود رشت گفت : دیدار امروز را به بازی و کیفیت خوب بازیکنان و تیم سپاهان واگذار کردیم.
به گزارش ایرنا، علیرضا امامی فر در غیاب علی کریمی سرمربی تیم سپید رود رشت به دلیل نرسیدن مدرک مربیگری در نشست خبری افزود : بازی امروز را با تیم سپاهان به کیفیت بازیکنان سپاهان و سبک بازی آنان واگذار کردیم.
وی اظهارداشت : به هرحال می دانستیم در این دیدار شانس های زیادی به دست نمی آوریم و این اتفاق افتاد چون تیم سپاهان از هر نظر برتر بود.
وی با اشاره به تلاش بازیکنان خود در این بازی تصریح کرد : در نیمه اول توانستیم به اهداف خود برسیم ولی به گل نرسیدیم و بازی را واگذار کردیم و نتوانستیم موفق باشیم با این حال 13 بازی دیگر داریم و با قدرت در ادامه لیگ بازی خواهیم کرد و تلاش می کنیم سپید رود با قدرت در لیگ برتر ادامه دهد و بازی کند.
امامی فر اضافه کرد : به هر حال اوضاع تیم سپاهان و سپید رود به لحاظ بازیکن متفاوت است و سپاهان بازیکنان زیادی دارد که برخی از آنها مانند شفیعی بیرون است.
مربی سپید رود با بیان اینکه هدف تیم سپاهان قهرمانی است و قلعه نویی به خوبی این تیم را جمع کرد، گفت: تیم سپید رود شرایط متفاوتی در این فصل داشت و این تیم با دو تیم و سرمربی لیگ را برتر شروع کرده است.
امامی فر ادامه داد : با این حال هیچ بهانه ای پذیرفته نیست و وظیفه داریم تمرین کنیم و برای موفقیت تلاش کنیم.
با این پیروزی تیم سپاهان با 35 امتیاز درصدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت و سپید رود رشت نیز با 11 امتیاز پانزدهم است.
8114/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90294/تیم-سپاهان-برتر-دیدار-امروز-بود
بستن   چاپ