پیام سپاهان
شکوه چهل سالگی انقلاب در زمستان فریدن
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 15:38:37
پیام سپاهان - اصفهان- همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه فریدن با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن شگوه چهل سالگی انقلاب را به نمایش گذاشتند.
به گزارش ایرنا، در حالی که سپیده دم امروز 22 بهمن ماه در فریدن با بارش برف شدید همراه بود، مردم وفادار این خطه، بار دیگر در آزمون حضور شگفتی آفریدند و به فاصله کمی از قطع بارش ها به خیابان ها آمدند.
در این راهپیمایی اقشار مختلف مردمی، بسیجیان، بازاریان، فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان و روستاییان با شعارهای" در بهار آزادی جای شهدا خالی" ، " 22 بهمن ماه، یوم الله یوم الله"، " مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" طنین خاطرات راهپیمایی انقلابی های سال 1357 را بار دیگر به ذهن ها مهمان کردند.
همه آمده بودند تا سرمای استخوان سوز بهمن با گرمای حضور بهاری شود. راهپیمایان مسیر گلستان شهدا تا مسجد صاحب زمان شهر داران را متحدانه پیمودند .
راهپیمایی 22 بهمن در شهر دامنه فریدن نیز برگزار شد. پیر و جوان، زن و مرد و بزرگ و کوچک آمدند تا شکوه چهل سالگی انقلاب را جشن بگیرند و غبار ناامیدی را بر چشم های دشمنان بنشانند.
فرماندار فریدن در حاشیه این راهپیمایی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در طول همه این سال ها دشمنان و بد خواهان توطئه ها و دسیسه های بسیاری را برای نابودی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی طراحی نمودند اما دستاوردهای بیشمار انقلاب در بخش های مختلف همچنان غرورآفرین و افتخار آمیز است.
سید تقی معین الدینی افزود: شرکت در راهپیمایی راهکار موثر نمایش وحدت و انسجام و نماد تجدید بیعت دوباره با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و ابراز وفاداری به نظام و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
امام جمعه داران نیز در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: در هیچ زمانی مانند امروز انقلاب اسلامی در اوج نبوده است.
حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی افزود: انقلاب اسلامی در سایه الهی و با درایت رهبر معظم انقلاب و انسجام و هوشمندی ملت ایران به راه خود ادامه خواهد داد تا به دست صاحب اصلی خود برسد.
ابوالفضل سلیمی یکی از شهروندان فریدن گفت: آمدیم تا بگوییم دشمنی ها در اراده ملت ایران خللی وارد نکرده است.
حاجیه خانم مهین ملکی مادری سالخورده که به آهستگی در حاشیه حرکت راهپیمایان در حال حرکت است به ایرنا گفت: از دوران جوانی تا کنون در همه راهپیمایی هایی 22 بهمن شرکت کرده ام و هر سال این حضور بیشتر و منسجم تر شده است.
فریدن امروز برفی بود اما به راستی خیابان ها از حضور مردم انقلابی شکوفه باران شده بود.
فریدن با 2 شهر و 28 روستا و جمعیت بیش از 49 هزار نفر در 140 کیلومتری غرب استان واقع است.
6026/9861

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90300/شکوه-چهل-سالگی-انقلاب-در-زمستان-فریدن
بستن   چاپ