پیام سپاهان
چهل سالگی انقلاب
رهبری محور وحدت و اتحاد ملت ایران است
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 15:38:38
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر حوزه علمیه بانوان استان اصفهان گفت: رهبری در کشور ایران محور وحدت و اتحاد ملت ایران برای سربلندی کشور و نظام است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی ابطحی روز دوشنبه در اجتماع شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن تیران افزود: از اول انقلاب تاکنون رهبری محور وحدت و اتحاد بوده و منویات امام خمینی (ره)و رهبر معظم انقلاب همواره مورد توجه مردم بوده است.
وی با بیان اینکه جایگاه رهبری محور وحدت و حفظ نظام از توطئه های دشمنان بوده است، خاطرنشان کرد: دشمنان و کشورهای اروپایی به تدبیر و بینش رهبران کشور ایران اعتراف کرده و این شخصیت های مهم دینی وسیاسی را مهمترین رکن در تحول ایران می دانند.
حجت الاسلام ابطحی ادامه داد: بینش و آگاهی مردم ایران در پیروی از توصیه های رهبران خود و حفظ اتحاد و انسجام موجب اعتلای کشور شده و با وجود توطئه های فراوان دشمنان علیه نظام، این انقلاب همواره مسیر خود را گذرانده است.
مدیر حوزه علمیه بانوان استان اصفهان با اشاره به کودتاهای دشمنان یادآورشد: فتنه 88 اگردر هر کشوری رخ داده بود نظام و انقلاب آن ها سرنگون شده بود اما هوشیاری مردم و نقش رهبری بیدار و آگاه کشورمان این فتنه تبدیل به فرصت شد.
وی با اشاره به عزت کشورمان گفت: ایران در دوران رضاشاه و پیش از انقلاب ایران چنین قدرت و اقتداری نداشت و دشمنان منافع کشور را می بردند و بر سر مردم می زدند و شاه کشور اختیاری نداشت که با پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر حفظ منافع کشور به عزت و سربلندی نیز رسیده ایم.
راهپیمایی 22 بهمن در شهرها و روستاهای تیران و کرون همزمان با کل کشور برگزار شد و در پایان این مراسم قطعنامه قرائت شد.
تیران و کرون با بیش از 72 هزار نفر جمعیت با سه شهر و بیش از 40 روستا در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
6022/ 7131

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90303/رهبری-محور-وحدت-و-اتحاد-ملت-ایران-است
بستن   چاپ