پیام سپاهان
چهل سالگی انقلاب
حضور زنان در راهپیمایی 22 بهمن چشمگیر بود
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 15:38:39
پیام سپاهان - اصفهان- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: حضور زنان و دختران در راهپیمایی 22 بهمن بسیار چشمگیر و نشانه حمایت و پشتیبانی از نظام اسلامی است.
سهیلا اثنی عشران روز دوشنبه در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با ایرنا افزود :این حضور 2 پیام مهم را برای مردم و مسوولان به دنبال دارد.
وی گفت: زنان با همراهی مردان در این راهپیمایی نشان دادند که به رغم وجود مشکلات در حوزه اقتصادی، همچنان پشتیبان و حامی نظام هستند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان با اشاره به این که پیام دوم حضور زنان به مسوولان نظام است اظهار داشت: حضور پرشور زنان وظیفه مسوولان را سنگین تر می کند.
وی با بیان این که با توجه به ازدحام جمعیت ، بسیاری از شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز برای ورود به میدان امام(ره) بیش از 2 ساعت منتظر ماندند تصریح کرد: حضور حماسی و دشمن شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد که مردم به همه مسائل جامعه اشراف کامل دارند و همواره از نظام و آرمان های آن حمایت و پشتیبانی می کنند.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در شهر اصفهان نیز با حضور پر شور و حماسی قشرهای مردم و مسوولان از مسیرهای هشتگانه در مرکز استان به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.
6022/ 7150

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90304/حضور-زنان-در-راهپیمایی-22-بهمن-چشمگیر-بود
بستن   چاپ