پیام سپاهان
نماینده کاشان و آران و بیدگل:
22 بهمن روز غرور، وحدت ملی و بزرگی ایرانیان است
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 15:38:39
پیام سپاهان - کاشان - نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: 22 بهمن که ترامپ نادان، نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی و سرکرده منافقان آرزو می کردند آن را نبینیم، روز بزرگی، غرور و وحدت ملی ایرانیان می باشد.
به گزارش ایرنا، سید جواد ساداتی نژاد روز دوشنبه در اجتماع بزرگ راهپیمایان 22 بهمن کاشان افزود: امروز 40 سال از انقلاب اسلامی ایران گذشته که دستاوردهای فراوانی برای ملت ایران و الگوهای زیادی برای جهان داشته است.
وی بیان کرد: اگر بخواهیم کارآمدی نظام را مرور کنیم باید به هدف ها، موانع پیش رو و امکانات انقلاب دوباره بنگریم تا سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک بار دیگر نظاره کنیم.
نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از جمله شعارهای انقلاب عنوان کرد و گفت: این شعارها بدین معنا است که ایرانی برای ایران تصمیم بگیرد، ایران سر سپرده دیگران نباشد و اسلام محور حرکت در ایران و آزادی در جامعه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: امروز رویکردها، چشم اندازها و عملکردهای انقلاب همان هدف هایی است که حضرت امام راحل در انقلاب تدوین کرده بودند و دشمنان برای استحاله کردن انقلاب و ناتوان نشان دادن آن از ابتدای انقلاب تا کنون موانع فراوانی بر سر راه قرار دادند.
ساداتی نژاد عنوان کرد: توطئه منافقین و ملی مذهبی ها که حتی دولت را به دست گرفتند، نشانه ای بود برای حرکتی خزنده و استحاله هدف های انقلاب اما هشیاری بنیانگذار جمهوری اسلامی و مردم، توطئه ها را در نطفه خفه کرد.
وی یادآور شد: ترور کردن مغزهای متفکر انقلاب مانند شهیدان آیت الله مطهری، مفتح، بهشتی و سایر یاران با وفای امام راحل نیز برای استحاله انقلاب بود و تنها رهبری معظم انقلاب از این ترورها، جان سالم به در بردند تا کشتی انقلاب را در برابر موانع از جمله مواردی که غرب برای جلوگیری از انقلاب اسلامی طراحی و برنامه ریزی و اجرا کرده،
سکانداری کنند.
نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورش های تجزیه طلبانه، انواع کودتاها و جنگ تحمیلی هشت ساله را از جمله موانع برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی برشمرد و یادآور شد: جنگ تحمیلی هزار میلیارد دلار ضرر بر کشور تحمیل کرد و افزون بر 250 هزار نفر از نخبگان و جوانان را به شهادت رساند.
وی تصریح کرد: سرمایه های انسانی این کشور که در جنگ به شهادت رسیدند می توانستند در آینده استانداران، وزیران و نمایندگان باشند اما استکبار که تاب رویارویی با آنان را نداشت، می کوشید تا به این روش نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند؛ ولی مردم ایران ماندند تا انقلاب بماند و این ملت شریف انقلابی بوده و خواهند ماند و این اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان است.
ساداتی نژاد با بیان اینکه تحریم های ظالمانه دشمن هر روز پیچیده تر می شود، ادامه داد: باید در ارزیابی انقلاب اسلامی این موانع را نیز دید، زیرا به گفته خود ابرقدرت ها این تحریم ها اگر بر کشوری مانند آلمان تحمیل می شد تا کنون به طور یقین فرو می پاشید اما به دلیل خاص بودن مردم ایران و قرار گرفتن انقلاب بر سه اصل محوری اسلام، مردم و امام پیوند ناگسستنی و قدرتی تولید کرد که همه موانع پیش روی انقلاب را برداشته و برخواهد داشت.
وی افزود: ایران 30 میلیون نفری از نظر امکانات در زمان طاغوت 6 میلیون بشکه نفت تولید و صادر می کرد اما امروز با هدف اینکه نباید نفت خام را به تاراج گذاشت و صادر کرد، تولید ایران با جمعیت نزدیک به 80 میلیون نفری برابر 2 میلیون و 100 هزار بشکه در روز می باشد که یک سوم کمتر از آن زمان می باشد.
نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس بیان کرد: دیکتاتوری در زمان طاغوت وجود داشت و آمریکایی ها برای ایران تصمیم می گرفتند، مستشاران آمریکایی در کشور حضور یافته و انتخاباتی فرمایشی هم برگزار می شد اما امروز دارای مردم سالاری دینی هستیم و مردم با حضور در پای صندوق های رای برای خود تصمیم می گیرند.
وی عنوان کرد: ایران در زمان طاغوت از حوزه علم و فناری نیز بی نصیب بود اما امروز با وجود چهار میلیون نفر دانشجو و 2 هزار و 500 دانشگاه در جهان دارای جایگاه است و از جمله جزو پنج کشور جهان در زمینه نانو، زیست فناوری، هوا فضا، هسته ای و سلول های بنیادین نیز جزو 10 کشور برتر جهان است.
ساداتی نژاد گفت: در شرایطی به این جایگاه و اقتدار در جهان رسیدیم که دشمن هزاران مانع سر راه ما قرار داده در حالی که زمان طاغوت درمان در این کشور از سوی پزشکان بی کیفیت هندی و بنگلادشی انجام می شد اما امروز پزشکان ایرانی در همه تخصص ها فعالیت می کنند چنان که در چشم پزشکی، جراحی کودکان، مغز و اعصاب و پیوند اعضای دارای رتبه نخست خاورمیانه هستیم.
وی یادآور شد: زمان شاه کشور اقتداری نداشت، مستشاران آمریکایی در ایران حضور داشتند و امنیت ما در پیوند با آمریکا معنا می شد اما امروز مستشاران ایرانی در کشورهای همسایه هستند و اگر کسی در عمق سه هزار کیلومتری چشم طمع به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، با موشک های نقطه زن ویران و نابود می شود.
نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس ادامه داد: اروز موشک های جمهوری اسلامی ایران نه سال به سال بلکه ماه به ماه قد می کشد و خواب را از چشم دشمنان گرفته و اگر در زمان طاغوت تا 50 کیلومتری مرز آبی می رفتیم، امروز ناوشکن های ایرانی از سوی ارتش قهرمان در آب های بین المللی مانند اقیانوس هند، خلیج عدن و دریای مدیترانه با انجام عملیات حتی کشتی های دشمنان را از دست دزدان دریایی نجات می دهد که این نشانه سربلندی، اقتدار و افتخار است.
وی افزود: امروز موشک های جمهوری اسلامی ایران هفتمین قدرت جهانی و قدرت قاطع منطقه خاورمیانه است و تنها با نگاه جهادی و انقلابی با وجود 40 سال تحریم در حوزه نظامی و تحریم های سخت تر این رویدادهای بزرگ به نتیجه رسیده در شرایطی که بسیاری کشورها بدون جنگ و تحریم هیچ یک از این افتخارها را نداشتند.
ساداتی نژاد همچنین گفت: آمریکایی ها داعش را برای مهار قدرت جمهوری اسلامی ایران در این منطقه آوردند و به واقع کسانی که دانش مبارزه با تروریسم داشتند، داعش را به وجود آوردند اما در نهایت قاسم سلیمانی، سردار سرافراز ایرانی سپاه اسلام نابودی داعش را به رهبری معظم انقلاب تبریک گفت.
به گفته وی، داعش با فرمان و ایستادگی مقام معظم رهبری نابود شد و گرچه کسانی ما را متهم به تروریسم می کردند اما ایران این تروریست های تکفیری را از صحنه روزگار برداشته و خاورمیانه را امن کرد که این مهم زاییده 40 سال مقاومت و ایستادگی ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی است.
نماینده کاشان و آران و بیدگل عنوان کرد: 22 بهمن از این جهت اهمیت دارد که سالانه 250 شبکه ماهواره ای دشمن برای حضور نیافتن مردم در راهپیمایی تبلیغ می کنند، زیرا نشانه بیعت مردم با امام راحل است و اگر این رابطه گسسته شود، نظام فرو می پاشد.
وی با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی امروز بیان کرد: امروز همه چیز در ید قدرت جمهوری اسلامی بوده و بدون اراده ملت ایران کسی نمی تواند در جهان اسلام و خاورمیانه کاری انجام دهد.
ساداتی نژاد افزود: امروز در حالی 40 سال اقتدار را جشن می گیریم که در مسیرمان هزاران سنگلاخ و مانع ایجاد کردند تا جمهوری اسلامی را متوقف کنند اما خدا و مردم و رهبری معظم موجب شدند که ایران با قدرت به سمت قله در حرکت باشد.
وی تصریح کرد: گرچه جنگ اقتصادی آغاز کردند اما جلوی آن هم خواهیم ایستاد زیرا موشک این زمان، موشک جنگ نیست بلکه گرانی و تورم می باشد و دشمن می کوشد تا نفت ایران به فروش نرسد یا پول فروش آن را ندهند.
نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در ادامه نیز از راه اندازی آزمایشی رادیو کاشان همزمان به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خبر داد.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90305/22-بهمن-روز-غرور،-وحدت-ملی-و-بزرگی-ایرانیان-است
بستن   چاپ