پیام سپاهان
مردم شهرضا در 22بهمن امسال حماسه آفریدند
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 15:38:40
پیام سپاهان - اصفهان- مردم شهرستان شهرضا همپای دیگر هموطنان علیه استکبار جهانی خروشیدند و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی زدند.
به گزارش ایرنا چهل سال پیش بود که برای نخستین بار در کشور و در یک اقدامی بی سابقه مردم شهرستان شهرضا مجسمه رضا شاه واقع در میدان مرکزی شهر را پایین کشیدند و خشم و انزجار خود از رژیم ملعون پهلوی را به همگان نشان دادند.
آن روزها روزهای حماسه آفرینی مردم این شهرستان شهید پرور بود، روزهایی که مردم با اشتیاق وصف ناپذیری در تظاهرات ها شرکت کردمد و برای رسیدن به آرمان های انقلابی شان ایستادگی و این خطه 10 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
بعدها از دامان مادران این دیار سرداران شهیدی چون همت، حیدرپور، طباطبایی، قانع، میرکاظمی،متقی و کشوری پرورش یافتند و قهرمانانه جان خود را در راه دفاع از سرزمینشان فدا کردند.
مردم این شهرستان که از دیرباز مهد علما، حکما، شاعران و هنرمندان بوده، از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در تمام فرازها و فرودها حامی نظام جهموری اسلامی و انقلابشان بودند تا آنجا که 750 شهید ، 145 آزاده و هزار و 800 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
در مسیر راهپیمایی امروز صبح مسئول ستاد هماهنگی و اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان شهرضا در گفت و گو با ایرنا گفت : امسال راهپیمایی 22بهمن در دو شهر شهرضا و منظریه و چهار روستای کهرویه، اسفرجان، هونجان و امین آباد برگزار شد.
مرتضی ملکیان تصریح کرد: در شهرضا راهپیمایی ساعت9:30 صبح از میدان تاسوعا به سمت میدان حر برگزار شد.
ملکیان ادامه داد : راهپیمایی در روستای اسفرجان از پایگاه مقاومت بسیج تا امامزاده عبدالمطلب(ع) برگزار شد و در روستای امین آباد بعد از نمازظهر از پایگاه مقاومت بسیج تا گلزار شهدا برگزار می شود.
به گفته وی در روستای کهرویه راهپیمایی در دو مسیر خیابان بسیج به سمت خیابان امامزادگان و مسیرخیابان مسجد صاحب الزمان (عج)، خیابان صاحب الزمان(عج) تا امامزادگان محمد و ابراهیم (ع) برگزار شد.
مسئول ستاد هماهنگی و اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرضا گفت: در روستای هونجان مسیر راهپیمایی از پایگاه مقاومت بسیج تا گلزار شهداست.
ملکیان بیان داشت: در شهر منظریه راهپیمایی در دو مسیر میدان صاحب الزمان(عج)، بلوارمعلم، میدان شهدا و مسیر میدان امام حسین(ع)، بلوارمعلم، میدان شهدا برگزار شد.
همچنین نازنین زهرا کودک پنج ساله شهرضایی در حالیکه پرچم سه رنگ کشورمان را دردست داشت باخوشحالی گفت: امروز آمدیم تا به همه دشمنان بگوییم که ما کشورمان را دوست داریم.
احمد محبی مرد 45 ساله شهرضایی گفت: امروز انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی خود را سپری می کند و این یعنی تمام فراز و نشیبها از ابتدا تاکنون تجربه ای بوده برای اینکه از این به بعد انقلابمان شکوفا تر شود و به آرمان های انقلابی مان برسیم.
صدیقه جعفری در حالی که نوزاد خودرا در آغوش داشت به خبرنگار ایرنا گفت: با وجود اینکه هوا سرد بود امافرزندم را همراه خود آوردم تا از هم اکنون پیرو نظام و انقلاب اسلامی وحامی رهبر عزیزمان باشد.
مریم احدی نوجوان 16ساله شهرضایی گفت: امروز همراه دوستان در راهپیمایی شرکت کردیم تا به دشمنان کشورمان ثابت کنیم ما همیشه حامی کشور و نظام جمهوری اسلامی هستیم و خواهیم بود.
شهرستان شهرضا با جمعیت 160 هزار نفر و دو شهر منظریه و شهرضا و 23 روستا در 70 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
6026//7144

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90306/مردم-شهرضا-در-22بهمن-امسال-حماسه-آفریدند
بستن   چاپ