پیام سپاهان
انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زد
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 15:38:41
پیام سپاهان - اصفهان- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : امروز انقلاب اسلامی سنگرها را یکی پس از دیگری فتح کرده و آمریکا اعتراف می کند که مرگ تدریجی استکبار و رژیم صهیونیستی به واسطه آن رقم خورده است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین، عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن در میدان امام اصفهان، اولین عامل بقای انقلاب را ولایت برشمرد و افزود: همانطور ‌که امام خمینی (ره) انقلاب را در برابر فتنه ها حفظ کرد، رهبر معظم انقلاب در برابر طوفان های مختلف این کشتی انقلاب را به بهترین صورت سکانداری کرده است.
به گفته وی مادامی که با ولایت هستیم شکست نداریم و استکبار هیچ غلطی نمی تواند بکند.
وی اظهارداشت : این ملت ایستادگی و استقامت فکری و عملی دارد، در میدان جهاد کبیر بی عدالتی ها را تحمل می کند، اهل بصیرت هست و مطالبه گری هم می کند ولی تا مرگ استکبار ایستاده است و هرگز کوتاه نخواهد آمد.
وی خاطرنشان کرد : پیام راهپیمایی امروز آن است که در برابر جبهه استکبار، جبهه ای از امت، دولت، مجلس و این رسالت را با انسجام و حول محور ولایت تشکیل می دهیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: محور وحدت ما رهبری است که عزت بخش و امید آفرین است و هرگز این ملت از ایشان جدا نخواهد شد.
حاجی صادقی تصریح کرد : همانطور که رهبر انقلاب وعده داده بودند امروز راهپیمایی 22 بهمن از نظر کمی و کیفی متفاوت بود و پیام ضد استکباری آنها و پیام مقاومت و ایستادگی آنها شدت بیشتری داشت.
وی اضافه کرد: پیام این راهپیمایی به رهبر انقلاب این بود که ای مسلم زمان ما با تو میثاق می بندیم، سختی ها و ناملایمات را تحمل می کنیم ولی هرگز سنگر انقلاب و فرمانبری از ولایت را خالی نخواهیم کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد : پیام دیگر این راهپیمایی به مسوولان آن آن است که به نوکری مردم افتخار کنیم زیرا این مردم قدرشناس، مقاوم و صبور و ایثارگر از شما چیزی جز خدمت نمی خواهند.
وی اضافه کرد : مردم از مسوولان می خواهند در این مشکلات در هر بخشی که هستند با روحیه ایثار گری خدمت کنند زیرا مردم از ما طلبکارند و مطالعه گری مردم گفتمانی است که رهبر انقلاب به ما آموختند، مالک این حکومت مردم هستند و مسوولان خدمتگزارند.
حاجی صادقی اظهارداشت : خواسته دیگر مردم از مسولان آن است که منویات و خواسته های رهبری را با تمام وجود عملیاتی کنند، پیام مردم این است که هر چه از رهبر بیشتر حرف شنوی و اطاعت داشته ایم موفقیت ما بیشتر بوده است نه اینکه در کنار رهبری بخواهیم نظریه سازی کنیم، همه باید فرمانبردار رهبری باشند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد : ملت ما با ولایت محوری سختی های بسیاری را پشت سر گذاشت و همچنین فتنه ها را پشت سر خواهند گذاشت و مسولان هم باید با این مسیر همسو شوند.
وی با اشاره به پیشگامی اصفهان در شکستن حکومت نظامی، حماسه های دفاع مقدس گفت: این میدان امام شاهد حماسه های مقدس مردم بوده است و ما از این میدان به کاخ سفید پیام می دهیم که ما امام زمان (عج) و دین داریم و تولی و تبری را از دین یادگرفته ایم و سر به تن استکبار نخواهیم گذاشت و با تمام وجود شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم که ذکر خدایی است.
وی اضافه کرد : رژیمی که شعار از نیل تا فرات سر می داد امروز از ترس نیروهای انقلابی دورتادور خود را دیوار بتونی می کشد و انشاالله در آینده نزدیک جشن 22 بهمن را در بیت المقدس برگزار خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب معجزه آساست، اظهارداشت: در راس آنها از بین بردن حاکمیت طاغوت و برقراری حاکمیت الله است.
حاجی صادقی ادامه داد: شما مردم 40 سال است که حاکمیت دین برپا کرده اید و امسال چهل سالگی را در جایی جشن می گیریم که دشمن وعده داده بود جلوی آن را می گیریم و فتنه های بسیاری برپا کردند ولی امت نشان داد عاشورایی و انقلابی است و از این انقلاب پاسدار ی می کند تا به صاحب اصلی اش تحویل دهد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مستکبران عالم گفت: آن بمب اتمی ‌که شما از آن می ترسید همین ایستادگی امت صبور، مقاوم و بصیر است.
/6026/7134

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90308/انقلاب-اسلامی-مرگ-تدریجی-استکبار-را-رقم-زد
بستن   چاپ