پیام سپاهان
چهل سالگی انقلاب
راهپیمایی حماسی 22 بهمن در نائین برگزار شد
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 15:38:51
پیام سپاهان - اصفهان- راهپیمایی چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز دوشنبه با حضور حماسی مردم مومن، ولایت مدار و شهید پرور نائین و انارک برگزار شد.
به گزارش ایرنا، مردم نائین و انارک در سالروز پیروزی انقلاب همگام با تمامی اقشار مردم ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن باردیگر با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند.
راهپیمایان در نائین با پیمودن مسیر میدان امام خمینی (ره) تا امام زاده سلطان سیدعلی (ع) این شهر با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان نائین اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی نماد تجدید بیعت دوباره با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و ابراز وفاداری به نظام و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
عباسعلی پور بافرانی افزود : شرکت در راهپیمایی نماد تجدید بیعت دوباره با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و ابراز وفاداری به نظام و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22بهمن بر ایستادگی خود بر مواضع انقلابی و ادامه راه شهدای دوران مبارزات انقلاب، دفاع مقدس و نیز شهدای عرصه علم و دانش تاکید کردند.
وی اضافه کرد : این انقلاب ،خیزش مردمی است که با رهبری امام راحل (ره) مدبرانه و استادانه پایه ریزی شد و همه ابعاد در آن دیده شد چرا که این انقلاب ویژگی مهم و حیاتی اش پیوند با اسلام و شعارهایی که مردم می دادند برخاسته از اعتقادات قلبی بود.
انارک در 75 کیلومتری نائین و شهرستان نائین با 40 هزار نفر جمعیت در140 کیلومتری شرق استان قراردارد.
ت 7136/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90320/راهپیمایی-حماسی-22-بهمن-در-نائین-برگزار-شد
بستن   چاپ