پیام سپاهان
لیگ ووشو اصفهان در رده های مختلف راه اندازی می شود
چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 18:38:14
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس هیات ووشو استان اصفهان راه اندازی لیگ استانی برای همه رده های سنی در سال آینده را از برنامه های این هیات برشمرد.
محسن روناسی روز چهارشنبه در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو جوانان و نوجوانان که به میزبانی نجف آباد جریان دارد، در گفت و گو با ایرنا افزود: هدف از راه اندازی این لیگ، برگزاری مسابقات بیشتر و ارتقای سطح ووشو کاران استان بویژه در بخش ساندا ( مبارزه ) است.
وی اظهارداشت : استان اصفهان اکنون در رده سنی جوانان دارای لیگ ووشو است اما قصد داریم این لیگ را در رده های سنی دیگر راه اندازی کنیم.
رئیس هیات ووشو استان اصفهان اضافه کرد: هر چقدر بتوانیم در ساندا مسابقات برگزار کنیم توانایی ووشو کاران ما در این بخش افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه اصفهان همیشه در تیم ملی ووشو حرفی برای گفتن داشته و در سال های گذشته ترکیب تیم های ملی ووشو بانوان بویژه در بخش تالو( نمایش) حدود 60 درصد و تیم های ملی آقایان حدود 80 درصد از این استان بود، تصریح کرد: در ساندا( مبارزه ) ضعیف تر از تالو(نمایش) هستیم اما برنامه ما این است که با برگزاری لیگ های داخل استان بتوانیم در این بخش نیز به موفقیت های بیشتری دست یابیم.
رناسی درباره انتخاب مربیان تیم های منتخب استان اصفهان بیان کرد: سعی کرده ایم مربیانی که بیشترین قهرمان پروری را داشتند به عنوان مربی تیم استان انتخاب شوند اما قصد داریم برای پشتوانه سازی مربیان دیگری را در کنار آنها قرار دهیم تا بتوانند با کسب تجربه در سال های آینده به ووشو کمک کنند.
مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان در بخش آقایان روز گذشته ( سه شنبه ) در سالن موهبت مجموعه ورزشی آزادی شهرستان نجف آباد آغاز شد.
در این رقابت ها که به مدت چهار روز در بخش های مبارزه ( ساندا ) و نمایش ( تالو ) برگزار می شود، 360 ورزشکار در قالب 35 تیم از 32 استان کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.
تیم ملی ووشو نوجوانان و جوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا که مرداد سال آینده به میزبانی برونئی برگزار می شود، تشکیل خواهد شد.
2093/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90507/لیگ-ووشو-اصفهان-در-رده-های-مختلف-راه-اندازی-می-شود
بستن   چاپ