پیام سپاهان
رییس هییت ورزش همگانی استان اصفهان: ورزش بانوان یک سر و گردن از ورزش اقایان بیشتر است
پنجشنبه 25 بهمن 1397 - 14:19:09
پیام سپاهان - محسن آذرافروز ضمن تشریح عملکرد ٩ ماهه هییت ورزش همگانی از پیشرفت بانوان در این مدت خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، رییس هییت ورزش همگانی استان اصفهان امروز (پنجشنبه) در اولین سمینار بین المللی توسعه ورزش های همگانی در سالن کوثر اصفهان اظهار کرد: در این سمینار دستاوردهای فدراسیون و هییت ورزش همگانی بیان می شود، همچنین برنامه های انجمن جهانی ارائه خواهد شد و پتانسیل اشتغال و کارافرینی در ورزش همگانی مطرح خواهد شد.
وی ادامه داد: در ورزش همگانی استان نیز اهدافی در راستای اهداف راهبردی فدراسیون دنبال خواهد شد و در این مدت از افراد خبره استفاده کردیم و با سیستم مدیریتی جدید به اهداف رسیدیم.
آذرافروز گفت: اهداف هییت در توسعه ورزش همگانی، آموزشی، بانوان فرهنگی و سند تحول خواهد بود.
وی در خصوص توسعه ورزش همگانی افزود: توسعه امکانات و فضای ورزشی، همچنین سروسامان دادن به اماکن اموزشی را در راستای این هدف داشتیم، همچنین چند رشته ورزشی را نیز توسعه دادیم و در ادامه بهره برداری از ورزش های طبیعی و در اختیار گرفتن ظرفیت فضاهای ورزشی سایر دستگاه ها از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
رییس هییت ورزش همگانی با بیان اینکه ارتقا سلامت بهزیستی و رفاه از طریق مشارکت عمومی و توسعه ظرفیت های ورزشی برای مردم از دیگر فعالیت های انجام گرفته است، ادامه داد: اهداف آموزشی ما شامل کیفی سازی دوره ها، ارتقا دانش مدرسان، برگزاری کلاس های مربیگری ارتقا دو و یک و بومی سازی مدرسان شهرستان ها برگزاری دوره های بین المللی و... است .
آذرافروز با اشاره به اینکه ورزش بانوان در هییت یک سروگردن از ورزش اقایان بیشتر شده است، افزود: از اهداف هییت در خصوص ورزش بانوان باید به دستیابی زنان به فضاهای ورزشی، قراردادن مادران به عنوان محوریت نهادینه سازی ورزش همگانی در خانواده، فعال کردن بانوان در کمیته های هییت و تربیت مدرسان و مربیان زن اشاره کرد.
وی با اشاره به اهداف فرهنگی هییت ورزش همگانی تصریح کرد: تهیه برنامه تلویزیونی ورزش همگانی در شبکه استان،برگزاری مسابقات ایستگاهی رشته های ورزشی، توسعه ورزش همگانی با نهادینه کردن سیاست اقتصاد مقاوتی و برگزاری پیاده روی به مناسبت های مختلف از جمله این اهداف است.
آذر افروز با اشاره به سند تحول هییت گفت: طرح پایش سلامت مردم در رویدادهای ورزش همگانی، طرح احداث جاده های ورزش همگانی، طرح استفاده رایگان از سالن ها و اماکن ورزشی برای عموم مردم و طرح ساماندهی ایستگاه ها همگانی در شهرستان ها از موارد ذکر شده برای سند تحول است.
وی افزود: بیش از ٦٠٠ برنامه فرهنگی ورزشی، ٩٠ دوره اموزشی و ٥٥ سمینار داشته ایم، همچنین در این ٩ ماه ٩٠ مقام داشتیم.
کد خبرنگار:١٣٠٤١
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90580/رییس-هییت-ورزش-همگانی-استان-اصفهان--ورزش-بانوان-یک-سر-و-گردن-از-ورزش-اقایان-بیشتر-است
بستن   چاپ