پیام سپاهان
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان خبر داد:
اسفندماه تکمیل طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان
پنجشنبه 25 بهمن 1397 - 20:16:58
پیام سپاهان - مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان ضمن بازدید از ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان از تکمیل شدن طبقه دوم در اسفندماه خبرداد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان به همراه سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و احمد سعید بخش معاونت اجرایی پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه از ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان بازدید به عمل آوردند.
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: ورزشگاه نقش‌جهان یکی از پروژه‌هایی بود که شرکت ما تکمیل آن را شروع کرد که متاسفانه زمان بهره‌برداری از آن طولانی شد که جا دارد از مردم ورزش دوست اصفهان عذرخواهی کنم، خوشبختانه اصل پروژه راه افتاده و مسابقات لیگ برتر فوتبال در این ورزشگاه برگزار می‌شود.
حسن کریمی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان وجود داشت این طبقه مورد استفاده قرار نمی‌گرفت، پس از دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس برای فوتبال دوستان نارضایتی ایجاد شد که وزیر ورزش و جوانان دستور داد هرچه سریع‌تر مشکلات طبقه دوم برطرف شود تا علاقمندان به فوتبال با مشکل مواجه نشوند و ما تصمیم به تکمیل این طبقه گرفتیم.
وی افزود: در نشستی که با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و مسئولان شرکت فولاد مبارکه داشتیم برنامه‌ریزی برای تکمیل طبقه دوم انجام شد و در آن جلسه قرار بر این شد که این طبقه تا روز 15 اسفند 97 به بهره‌برداری برسد، خوشبختانه روند تکمیل طبق برنامه زمانی پیش می‌رود، به‌طور حتم روز 15 اسفند یا حتی زودتر تماشاگران فوتبال دوست می‌توانند از طبقه دوم هم استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دربی فوتبال اصفهان در لیگ برتر ایران گفت: این قول را می‌دهم که حتی اگر دیدار دو تیم فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن قبل از روز 15 اسفند برگزار شود، تلاش می‌کنیم که تماشاگران اصفهانی از هر دوطبقه استفاده کنند.
کریمی پیرامون پوشش سقف طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان خاطرنشان کرد: مدت‌ها برای نصب این چادرها از لحاظ فنی و اجرایی با پیمانکار قبلی (به دلیل اینکه این کار در ایران کمتر انجام‌شده) مشکل داشتیم و می‌خواستند از شرکت‌های خارجی برای نصب آن‌ها استفاده کنند، با توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر تخصص و توان تولید داخلی، با یک پیمانکار خوب داخلی به توافق رسیدیم.
وی تصریح کرد: نصب چادرها آغازشده و طبق تعهد پیمانکار و قولی که ما به دکتر سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و مسئولان شرکت فولاد مبارکه داده‌ایم این است که پوشش کامل سقف طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان تا پایان خردادماه 98 انجام شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90621/اسفندماه-تکمیل-طبقه-دوم-ورزشگاه-نقش‌جهان
بستن   چاپ