پیام سپاهان
سلطان حسینی:
ورزش همگانی را درب خانه هر فرد بیاورید
پنجشنبه 25 بهمن 1397 - 20:17:01
پیام سپاهان - مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان معتقد است که اگر ورزش همگانی را درب خانه هر فرد بیاورید مردم خود ورزش کرده و نیازی به تبلیغ نیست.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمد سلطان حسینی امروز -پنجشنبه- در اولین سمینار بین‌المللی توسعه ورزش همگانی در اصفهان اظهار کرد: شب گذشته برخی از عزیزان لشگر 14 امام حسن در حادثه تروریستی جانشان را فدای ایران کردند.امیرمحسن آذرافروز در کنار فعالیت‌های که انجام داده‌اند مهم‌ترین کارشان دفاع از کیان کشور است.
وی ادامه داد: هدف ورزش همگانی توسعه قابلیت‌های جسمانی و فعالیت‌های سلامت‌محور است و اگر می‌خواهیم توسعه ورزش همگانی داشته باشیم باید ورزش همگانی را درب خانه هر فرد بیاوریم.
وی افزود: در کشورهای اروپایی هر فرد که از خانه‌اش خارج می‌شود امکان پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری دارد. البته در اصفهان در حاشیه زاینده‌رود نیز این امکان فراهم‌شده است.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان بابیان اینکه کوه صفه نیز مکان خوبی است که بدون هیچ تبلیغی مردم به این مکان می‌آیند، ادامه داد: مردم را آموزش دهیم که اگر خواهان فعالیت بدنی هستند باید شرایط، مدت و شدت حرکات ورزشی را بدانند.
سلطان حسینی افزود: درگذشته بچه‌ها فوتبال و والیبال را در محله‌ها بازی می‌کردند، باید الان نیز همین شرایط فراهم شود که اگر این‌گونه شود دیگر نیاز نیست بگوییم ورزش کنید.
کد خبرنگار: 13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90623/ورزش-همگانی-را-درب-خانه-هر-فرد-بیاورید
بستن   چاپ