پیام سپاهان
در رقابت‌های لیگ دسته 3 فوتبال؛
توقف شهرداری آستارا در آران و بیدگل
پنجشنبه 25 بهمن 1397 - 20:17:02
پیام سپاهان - تیم فوتبال شهدای دهنو آران و بیدگل در یک بازی خانگی با ارائه یک بازی هوشمندانه و زیبا توانست تیم شهرداری آستارا را متوقف کند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در آران و بیدگل، از سری مسابقات لیگ دسته 3 کشور و در گروه اول این رقابت‌ها عصر روز گذشته تیم شهدای دهنو آران و بیدگل میزبان تیم شهرداری آستارا بود که توانست در پایان با نتیجه 3 بر 3 این تیم را که تا این مرحله بدون شکست بود متوقف کند.
در نیمه اول بازی تیم شهدای دهنو با یک بازی زیبا توانست با تکیه بر بازیکنان توانمندی و تکنیک برتر خود و با گل‌های سلیم عیدان و رضا رضایی با برتری 2 بر صفر به رختکن برود.
با شروع نیمه دوم تیم شهرداری آستارا که نمی‌خواست بازنده از زمین خارج شود با به نمایش گذاشتن هوشمندانه و استفاده از فرصت‌هایی که بازیکنان میزبان در اثر اشتباهات فردی ایجاد کردند در مدت زمان تنها 15 دقیقه از 2 فرصت خود به خوبی استفاده کردند و کار را به تساوی 2 بر 2 کشاندند.
پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم شهرداری آستارا با تمرکز بیشتر دنبال فرصت بود تا ضمن حفظ نتیجه و ایجاد موقعیت، گل برتری را به ثمر برساند که به هدف خود نیز رسید. بعد از گل سوم تیم میزبان بر حملات خود اضافه کرد و با فشار زیاد بر میهمان خود در یک حمله توسط رضا رضایی به گل سوم رسیدند. نماینده آران و بیدگل علیرغم داشتن فرصت‌های دیگری تا پایان بازی برای رسیدن به پیروزی اما با بی‌دقتی یکی‌یکی آن‌ها را از دست دادند واین بازی در پایان با تساوی 3 بر 3 خاتمه یافت.
کد خبرنگار: 13094
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90624/توقف-شهرداری-آستارا-در-آران-و-بیدگل
بستن   چاپ