پیام سپاهان
سهل آبادی خبر داد:
بارگیری کارگوترمینال اصفهان تا چند روز آینده
پنجشنبه 25 بهمن 1397 - 20:17:03
پیام سپاهان - رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به مشخص شدن متولی کارگرو ترمینال اصفهان، گفت: در حال حاضر کارگرو اصفهان با بسیاری از شرکت های هواپیمایی از جمله ایران ایر، هواپیمایی آسمان و چند پرواز خارجی هماهنگ و بعد از سال ها راه اندازی شده است و تا چند روز آینده نیز بارگیری خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، عبدالوهاب سهل آبادی، ظهر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، با بیان عملکرد کمیسیون های مختلف اتاق طی چهار سال گذشته، اظهار کرد: باید توجه داشت که آبی گرم نخواهد شد اگر بخش خصوصی به مسئولیت واقعی خود دست نیابد.
وی با اشاره به تغییر سه استاندار اصفهان در دوره چهار ساله اتاق بازرگانی، گفت: اتاق اصفهان در این دوره سه پیشنهاد بزرگ در حوزه آب زاینده رود، قطار سریع السیر اصفهان-تهران و فرودگاه اصفهان مطرح کرد که متاسفانه دولت در هر سه مورد کوتاهی کرد، اما اتاق بازرگانی و تشکل های بخش خصوصی پیگیری های لازم را نسبت به تعهدات خود تا حد توان انجام دادند.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان افزود: در این دوره اتاق بازرگانی اصفهان با داشتن 3100 عضو به عنوان دومین اتاق کشور بعد از تهران قرار گرفت. 
وی در خصوص پروژه کارگو ترمینال اصفهان، تاکید کرد: در این دوره اتاق اصفهان تلاش های بسیاری انجام داد تا جایی که بعد از چند سال بالاخره متولی کارگروترمینال اصفهان مشخص شد و در حال حاضر کننده کار کارگرو ترمینال اصفهان، مسئولیت کارگو فرودگاه امام خمینی را برعهده دارد.
سهل آبادی گفت: در حال حاضر کارگرو اصفهان با بسیاری از شرکت های هواپیمایی از جمله ایران ایر، هواپیمایی آسمان و چند پرواز خارجی هماهنگ و بعد از سال ها راه اندازی شده است و تا چند روز آینده نیز بارگیری خواهد کرد.
وی همچنین در خصوص پروژه بندرخشک اصفهان، گفت: متاسفانه دولت بعد از چند سال در خصوص این پروژه در اصفهان به نتیجه رسیده که بخش خصوصی نمی تواند متولی آن باشد در حالیکه اتاق بازرگانی اصفهان سه هزار هکتار زمین برای بندرخشک در شرق اصفهان فریز کرده است.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: اگر طی دو سال گذشته مجوزهای لازم بندرخشک اصفهان صادر می شد، این طرح در استان راه اندازی شده بود، اما متاسفانه دولت و اصفهان هنوز نمی داند در خصوص این پروژه چه باید انجام دهد.
وی همچنین درباره تاثیرگذاری این دوره اتاق بازرگانی اصفهان در مباحث اقتصادی استان و برخی انتقادها که در این زمینه می شود، اظهار کرد: کجای کشور اتاقی را می شناسید که با سهم 34 درصدی از نمایشگاه بزرگ اصفهان، 17 میلیارد تومان و یا در خصوص برند شهری بالای سه میلیارد تومان هزینه کرده است.
سهل آبادی با بیان اینکه دفاتر تأمین اجتماعی 1800 میلیارد تومان طلب خود را از دولت نمی گیرند، گفت: متاسفانه اگر یک کارفرما اندک بدهی به تأمین اجتماعی داشته باشد بلافاصله اقدامات قانونی انجام می شود که این جای سوال است، البته اتاق اصفهان در خصوص تهاتر مطالبات کارفرمایان با دیون بخش دارایی پیگیری‌های بسیاری انجام داده است.
وی همچنین با تاکید بر اینکه در این دوره حداقل 70 درصد نگرش اصلی اتاق بر روی جوانان بود، اظهار کرد: در ابتدای این دوره مصوب کردیم که 30 درصد اعضای هر کمیسیون از جوانان و بانوان باشند و به جرات اتاق اصفهان در این دوره جوان شد.
کدخبرنگار: 13036
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90625/بارگیری-کارگوترمینال-اصفهان-تا-چند-روز-آینده
بستن   چاپ