پیام سپاهان
سرمربی تیم بسکتبال بانوان هیرو
بازی نزدیک و پر چالشی بود
پنجشنبه 25 بهمن 1397 - 20:17:05
پیام سپاهان - سرمربی تیم بسکتبال هیرو گفت: بازی بسیار نزدیک و پر چالشی امروز شاهد بودیم. پر چالش به لحاظ فنی و این‌که دو تیم به دنبال پیروزی در این دیدار بودند.
پوران عباسی پس از پیروزی تیمش مقابل نامی‌نو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: بازی بسیار زیبایی را شاهد بودیم. بازی بسیار نزدیک و پر چالشی بود، پر چالش به لحاظ فنی و این‌که دو تیم به دنبال برتری در این دیدار بودند.
وی افزود: شناخت خوبی از نامی نو داشتیم. فیلم بازی این تیم را دیده بودیم و آنالیز خوبی از آن‌ها داشتیم. باید به هر دو تیم تبریک بگویم و همچنین سرمربی نامی نو تیم خوبی را دارد. از بازیکنان تیمم خیلی راضی هستم در زمان‌هایی که نیاز به تصمیمات سخت بود درست، هوشمندانه و عاقلانه تصمیم گرفتند.
وی در خصوص تیم نامی نو گفت: نامی نو امروز بازی بسیار خوبی انجام داد. چون بازی‌ها همزمان بود ما توانستیم فیلم بازی آن‌ها را ببینیم، فکر می‌کنم آن‌ها امروز بهترین بازی خود را داشتند. البته تیم ما بهتر بود و پیروزی برای تیمی است که بهتر بازی کند و کمتر اشتباه داشته باشد.
سرمربی تیم هیرو با رد اعتراضاتی که در طول بازی به تیم داوری داشت، خاطرنشان کرد: اشاره من به داوری این بود که درصحنه‌ای فکر کردیم تصمیم مشکوکی گرفتند که البته بعد دیدیم درست است. فکر می‌کنم داوران امروز خوب و قابل‌قبول قضاوت کردند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90626/بازی-نزدیک-و-پر-چالشی-بود
بستن   چاپ