پیام سپاهان
یاری:
کنترل بازی سخت بود/ به حمایت فوتسال دوستان اصفهان نیاز داریم
جمعه 26 بهمن 1397 - 16:18:07
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتسال نامی نو اصفهان می‌گوید: بازی امروز تیمش در مقابل تیم مس رفسنجان بازی بی‌کیفیتی بود که کنترل آن بسیار سخت بود.
شهناز یاری پس از تساوی تیمش در برابر تیم مس رفسنجان در بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان اظهار کرد: پیش‌بینی بازی سختی در رفسنجان داشتیم و تدابیری که برای این بازی داشتیم را تا حدودی به آن رسیدیم.
وی افزود: گلی که دریافت کردیم بر روی یک ضد حمله بود بعد از آن سعی کردیم به بازی برگردیم. رفسنجان خیلی خوب دفاع کرد و تمام فضاها را بسته بود. در بازی امروز پرس را کمتر در دستور بازی داشتیم در اواخر بازی شروع به پرس و پاور پلی کردیم و درنتیجه آن با گل آرزو صدقیانی زاده به گل رسیدیم.
وی ادامه داد: بعدازآن دیگر زمانی نداشتیم که برنده از زمین بیرون بیاییم. انشالله سعی می‌کنیم برای هفته آینده در اصفهان مطمئن باشید که یک بازی خوب از نامی نو خواهید دید.
سرمربی تیم فوتسال نامی نو در خصوص وضعیت توپ مسابقات گفت: پیش از این هم پیگیر بودیم و نامه زدیم. سازمان لیگ باید یک توپ را به تمام تیم‌ها معرفی می‌کرد که همه از آن استفاده کنند. هر تیمی از ابتدای فصل تاکنون با هر توپی خواستند بازی کردند توپ امروز باکیفیت نبود. البته که ما باید قبول کنیم امروز خوب نبودیم و به پیروزی نرسیدیم.
یاری با اشاره به سختی‌هایی که تیمش از ابتدای فصل تاکنون متحمل شده و حمایت خوب نامی نو با دعوت از علاقمندان فوتسال در اصفهان تاکید کرد: من و تیم نامی نو خود را جزئی از مردم اصفهان می‌دانیم و دوست داریم جام به اصفهان بیاید. مردم اصفهان بدانند خیلی دوستشان داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که سربلند از آخرین بازی و آخرین قدم بیرون بیاییم. خیلی برای این جام تلاش کردیم. زحمت و سختی کشیدیم و فکر می‌کنم کمترین مزد زحمت بچه‌ها همان قهرمانی است که باهمت بچه‌ها و با مدیریت مجموعه نامی نو، هیئت فوتبال و مردم خوب اصفهان که دعوتشان می‌کنیم که جمعه آینده 3 اسفندماه ساعت 11 صبح در سالن نقش‌جهان ما را تنها نگذارند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90689/کنترل-بازی-سخت-بود--به-حمایت-فوتسال-دوستان-اصفهان-نیاز-داریم
بستن   چاپ