پیام سپاهان
سپاهان نزدیک تر به قهرمانی
جمعه 26 بهمن 1397 - 22:13:41
پیام سپاهان - دیدار دو تیم سپاهان و نجف آباد در چهارچوب هفته شانزدهم لیگ‌برتر به میزبانی زردپوشان با برتری سپاهان به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، از هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال باشگاه های آقایان کشور تیم سپاهان امروز جمعه از ساعت 16 در سالن سجادی میزبان تیم هییت هندبال نجف آباد بود که در پایان با برتری 30 بر 27 به پایان رسید.
بازی با برتری تیم میهمان آغاز شد و با اختلاف دو گل پیش می‌رفت اما در ادامه شاگردان محسن طاهری با ارائه بازی خوب در نیمه نخست توانستند اختلاف خود را جبران کنند و در پایان این نیمه بازی با نتیجه 14 بر 14 به پایان رسید. 
در نیمه دوم بازی باز هم این تیم نجف‌آباد بود که با برتری و اختلاف گل بازی را پیش بود اما در ادامه زردپوشان توانستند اختلاف را کم و از حریف خود پیشی بگیرند.
بازیکن شماره 6 نجف آباد در این نیمه توسط داور اخراج شد و ادامه بازی را از روی سکوی تماشاگران نظاره‌گر بود. 
همچنین مربی هیئت هندبال نجف‌آباد به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد دریافت کرد و در ادامه تیم خود را برای دقایقی بیرون کشید.
پس از چند دقیقه وقفه مجددا بازی ادامه پیدا کرد و در پایان این سپاهان بود که با نتیجه 30 بر 27 پیروز این دیدار شد تا دو هفته به پایان لیگ‌برتر قهرمانی خود را تا حدودی تثبیت کند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90728/سپاهان-نزدیک-تر-به-قهرمانی
بستن   چاپ