پیام سپاهان
مدیر درآمد شهرداری کاشان:
فرهنگ پرداخت عوارض در کاشان نهادینه نشده است
شنبه 27 بهمن 1397 - 23:11:41
پیام سپاهان - کاشان - مدیر درآمد شهرداری کاشان ضمن اشاره به عدم نهادینه شدن فرهنگ پرداخت عوارض در کاشان گفت: شهرداری کاشان ردیف بودجه دولتی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، عباس شافعی پیش از ظهر شنبه در جلسه علنی شورای شهر کاشان ضمن اشاره به اجرایی شدن کمپین حالا نوبت ماست در کاشان اظهار داشت: اجرای این کمپین را از کارمندان شهرداری آغاز کردیم به نحوی که در ابتدا شهردار کاشان عوارض خودرو و منازل خود را پرداخت کرد.
وی از استقبال خوب کارمندان شهرداری کاشان نسبت به پرداخت عوارض خبر داد و افزود: کارمندان شهرداری کاشان نیز به تبعیت از شهردار نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کردند و این امر با استقبال خوبی نیز مواجه شد.
مدیر درآمد شهرداری کاشان با بیان اینکه تاکنون فرهنگ سازی مدونی در مورد پرداخت عوارض در سطح شهر انجام نشده است، ابراز داشت: بسیاری از افراد تصور می کنند که شهرداری به بودجه دولتی متصل است در صورتی که این موضوع صحت ندارد و بر همین اساس برنامه مدونی در مورد پرداخت عوارض و شرکت در این کمپین تدوین شده به نحوی که امروز کارمندان شهرداری کاشان و فردا معتمدین محلات در این کمپین شرکت می کنند.
وی از اجرای برنامه های ویژه در فرودگاه کاشان خبر داد و گفت: ویژه برنامه هایی روز جمعه در مصلی بقیه الاعظم و دوشنبه هفته آینده در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان برای شرکت آحاد شهروندان و مسئولان در این کمپین اجرایی می شود.
شافعی مهمترین هدف اجرای این کمپین را فرهنگ سازی پرداخت عوارض دانست و افزود: در راستای پرداخت عوارض نیز با توجه به مصوبات شورای شهر بخشودگی هایی در مورد پرداخت عوارض و دیرکرد عدم پرداخت عوارض درنظر گرفته شده که تا پایان سال این طرح های بخشودگی اجرایی می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90808/فرهنگ-پرداخت-عوارض-در-کاشان-نهادینه-نشده-است
بستن   چاپ