پیام سپاهان
تاکید معاون اول رییس جمهور بر تقویت مناطق آزاد به ویژه جزیره کیش
شنبه 27 بهمن 1397 - 23:23:14
پیام سپاهان - معاون اول رئیس جمهور در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت : توسعه ظرفیت های سرمایه گذاری جزیره کیش در حوزه های مختلف به اعتلای اقتصاد کشور کمک می کند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عصر روز شنبه ٢٧ بهمن اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دیدار با غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش بر ضرورت تقویت مناطق آزاد، به ویژه منطقه آزاد کیش تاکید کرد.
معاون اول رییس جمهور در ادامه افزود: استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی در کیش از گردشگری تا بانکداری بین المللی به شکوفایی اقتصادی این منطقه و اعتلای اقتصاد ایران کمک می کند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: انجام پروژه‌های خاص در حوزه گردشگری، دعوت از بانک‌های خارجی برای فعالیت در کیش و همچنین ایجاد بورس بین المللی در این منطقه آزاد کشور از جمله اقداماتی است که توسعه ظرفیت‌های این جزیره را در پی دارد.
در این دیدار غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در جزیره کیش طی ماه‌های اخیر ارائه کرد.
وی با بیان لزوم مهیاسازی بستر و اولویت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه آزاد کشور گفت : با توجه به اهمیت توسعه زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه گذار، تکمیل پروژه اسکله 35 هزارتنی بندر تجاری این جزیره و ترمینال جدید فرودگاهی از جمله اولویت‌های در دست اجرا در کیش است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90828/تاکید-معاون-اول-رییس-جمهور-بر-تقویت-مناطق-آزاد-به-ویژه-جزیره-کیش
بستن   چاپ