پیام سپاهان
رستمی:
تیم ما به پختگی لازم رسیده است
يکشنبه 28 بهمن 1397 - 09:41:40
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر پس از صعود تیمش به لیگ برتر فوتسال گفت: قطعاً از صعود به لیگ برتر خوشحالیم اما یک بازی مهم پیش رو داریم.
سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، پس از پیروزی تیمش در دیدار برگشت برابر سفیر گفتمان تهران و صعود به لیگ برتر اظهار کرد: از آنجایی که در بازی رفت نتیجه خوبی کسب کرده بودیم برای ما به‌گونه‌ای بود که نباید با اختلاف بیش از 5 گل می‌باختیم اما برای حریف شرایط متفاوت بود. سعی کردیم دقایق ابتدایی که تیم حریف از لحاظ هیجانی بالاتر بود را کنترل کنیم و در ادامه بتوانیم به آن‌ها ضربه بزنیم.
وی ادامه داد: خیلی زود به گل اول رسیدیم و در ادامه گل دوم باعث شد تیم حریف در اواخر نیمه اول به سیستم پاورپلی بپردازد و شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که نیمه اول را دو بر صفر به رختکن رفتیم. نیمه دوم پس از گل سوم بازیکنان ما یک مقدار اشباع شدند.
رستمی همچنین افزود: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به این تیم بزنیم اما پس از گل سوم بچه‌ها عملکرد پایینی از خود نشان دادند. با توجه به شرایط بازی و جو حاکم بر سالن نمی‌توانستیم فشار و سخت‌گیری بیش‌ازاندازه بر تیم وارد کنم و خدا را شکر نتیجه خوبی رقم خورد.
وی با اشاره به صعود تیمش به لیگ برتر خاطرنشان کرد: قطعاً از صعود به لیگ برتر خوشحالیم. مجموعه ما شروع خوبی در ابتدای فصل نداشت و خیلی دیر شروع کردیم. بسیار خوشحالیم که آقای گل و دروازه‌بان لیگ یک از تیم ما هستند.
رستمی افزود: در طول فصل هیچ‌کدام از بازیکنان ما کارت قرمزی دریافت نکردند و همه آن‌ها حتی دروازه‌بان ما در جریان بازی برای تیم گل زدند و همه این مسائل نشان‌دهنده این است که تیم ما به پختگی و همدلی لازم رسیده است و برای من خوشحال‌کننده است.
سرمربی هایپر شاهین‌شهر در خصوص بازی فینال اظهار کرد: یک بازی مهم پیش روداریم که یا در ورزشگاه تختی شاهین‌شهر و یا در سالن 25 آبان اصفهان برگزار می‌شود. از تیم کرمانشاه شناخت کاملی نداریم، اما برنامه‌ریزی محکمی برای این بازی خواهیم داشت تا جام قهرمانی را کسب کنیم.
رستمی با اشاره به حواشی پایان بازی گفت: هر تیمی در شهر خود حمایت‌ها و شرایط خاصی را دارد. پس از ایجاد اختلاف گل با بازیکنان صحبت کردیم که درگیر بازی فیزیکی و حواشی نشوند تا برای بازی فینال محروم نباشند.
وی ادامه داد: چند نفر همراه داشتیم که وقتی پس از بازی برای عکس گرفتن سمت آن‌ها رفتیم، چند بطری آب یخ‌زده به سمت ما پرتاب شد که یکی از بطری‌ها به سر من و یکی از اعضای کادر فنی برخورد کرد که راهی بیمارستان شدیم. پس از بازی خوشحالی خارج از عرفی نداشتیم و فکر می‌کنم نماینده فدراسیون و نیروی انتظامی می توانست بهتر مدیریت کنند. هر دو تیم باید نهایت همکاری را داشته باشند که اتفاق ناگواری پیش نیاید چون بازیکنان و تک‌تک کادر فنی امانت در اختیار باشگاه هستند.
رستمی در پایان افزود: پس از بازی نماینده فدراسیون به ما گفت خوشحالی نکنید و ما هیچ خوشحالی غیراخلاقی هم نداشتیم. اگر نماینده فدراسیون نتواند این‌گونه مسائل را کنترل کند، چه‌کاری باید انجام دهد؟ باوجود نیروی انتظامی در سالن ما هیچ‌گونه عملی که پرتاب بطری‌ها را کنترل کند از سوی کسی ندیدیم. از تیم سفیر تشکر می‌کنیم که در روز قبل بازی و طول مسابقه نهایت همکاری را انجام دادند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90841/تیم-ما-به-پختگی-لازم-رسیده-است
بستن   چاپ