پیام سپاهان
در پیام مشترک:
امام جمعه و استاندار اصفهان از حضور مردم در تشییع شهدا قدردانی کردند
يکشنبه 28 بهمن 1397 - 20:29:26
پیام سپاهان - اصفهان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار اصفهان روز یکشنبه با صدور پیام مشترک از حضور پرشور و حماسی مردم در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی زاهدان قدردانی کردند.
به گزارش ایرنا، در متن پیام حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد و عباس رضایی آمده است: مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان اصفهان، درود خدا بر روان پاک شهدای راه انقلاب و میهن، سلام و درود خدا بر همه مردم شهید پرور و شریف استان که روز بیست و هفتم بهمن ماه بار دیگر حماسه ای بزرگ و ماندگار آفریدند.
در ادامه این پیام اضافه شد: مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در سراسر استان بار دیگر ایستادگی و شجاعت مردم اصفهان را در برابر تفرقه ها و توطئه های دشمنان این مرز و بوم ثابت کرد.
استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان خاطرنشان کردند: حضور یکپارچه آحاد مردم و مسئولان در این مراسم باعث شد که دشمن ناامیدتر از گذشته بداند در برابر مردمی قرار گرفته است که جز اعتلای ایران و اسلام به چیزی نمی اندیشند. پیام شفاف این مراسم عظیم، تجدید میثاق با خون شهدا، حمایت قاطع از آرمان های انقلاب اسلامی و انتقام از عاملان این جنایت می باشد، چرا که این حضور حماسی، شور انقلابی و شکوه جاودانه، عشق شورانگیز و افول ناپذیر به ارزش ها و ارزش آفرینان انقلاب را به نمایش گذاشت و دشمن را در آستانه پنجمین دهه حیات فرخنده انقلاب، مأیوس ساخت و شکست ناپذیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پایداری مردمان انقلابی و همیشه هوشیار استان را بیش از پیش در نزد جهانیان آشکار ساخت.
در ادامه گفته شده است: اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای راه انقلاب بویژه شهدای مدافع امنیت کشور در حادثه تروریستی اخیر، به عنوان خدمتگزاران مردم شهید پرور و متدین استان، صمیمانه از حضور پرشور و کم نظیر آحاد مردم شریف و عزیز استان که در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر این شهدا حضور یافتند و صحنه های زیبای عشق به شهدا، امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب را خلق نمودند؛ تقدیر و تشکر می نماییم.
امام جمعه و استاندار اصفهان خاطرنشان کردند: در حقیقت این مردم شریف با این استقبال بی نظیر خود از شهدا نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آن ها زنده تر و پایدار تر خواهد ماند.
عوامل گروهک تروریستی که خود را جیش العدل معرفی می کنند، با اقدامی کور و انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را مورد هدف قرار دادند.
این حادثه تروریستی که با یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش- زاهدان رخ داد، منجر به شهادت 27 نفر و زخمی شدن 13 نفر دیگر از نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.
9913/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90857/امام-جمعه-و-استاندار-اصفهان-از-حضور-مردم-در-تشییع-شهدا-قدردانی-کردند
بستن   چاپ