پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
برخی از تخلف ها را می توان با تذکر حل کرد
يکشنبه 28 بهمن 1397 - 20:29:39
پیام سپاهان - اصفهان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: بازرسی جزو اصول اساسی کشور است اما باید به این نکته توجه کنیم که مچ گیری کار درستی نیست و برخی تخلف ها را می توان با تذکر حل کرد.
به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان در سالن اجتماعات دادگستری با تاکید بر اینکه بنای کار ما نباید بر مچ گیری باشد، تصریح کرد: اگر کسی اشتباهی کرد باید او را تنبیه کرد نه اینکه فوری پرونده تشکیل داد زیرا اگر پرونده باشد مساله به سادگی پاک نمی شود.
امام جمعه اصفهان ادامه داد: در برخی موارد مشاهده می شود که ماموران نیروی انتظامی در راه ها در کنار تپه ها می ایستند و با گرفتن مچ رانندگان، آنها را جریمه می کنند در حالی که قرار نبود ما این کارها را بکنیم بلکه باید کاری کنیم که این تخلف ها انجام نشود.
وی تاکید کرد : قرار نیست مچ گیری کنیم زیرا اگر اینطور باشد باید مچ همه گرفته شود.
حضرت آیت الله طباطبایی نژاد خطاب به قاضی ها و کارکنان دستگاه قضایی و بازرسی افزود: اگر کسانی گفتند که اشتباه کردند، جای بخشش وجود دارد و مدام نگویید که قانون این را گفته یا آن را گفته است و روی قوانینی که خودمان درست کردیم اصرار نداشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: البته این موارد به جز مسائلی است که به امنیت کشور یا بمب گذاری ها یا سیاسی بر می گردد.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه نباید مقدس مآبی داشته باشید، گفت: مچ گیری نکنید اما تنبیه کنید و تا جای ممکن پرونده قضایی تشکیل ندهید زیرا مراحل رسیدن به پرونده زیاد است مگر آنکه فرد متخلف به انجام تخلف مصر باشد که نیاز به تشکیل پرونده دارد.
بازرس کل پیشین اصفهان در این مراسم گفت: همکاران در بازرسی کل استان اصفهان در چند سال گذشته به موضوع هایی ورود پیدا کردند که شجاعت بسیاری می خواست.
حجت الاسلام سید رسول محمودآبادی با بیان اینکه ما نظارت را بر بازرسی مقدم می دانستیم و کسی نتوانست ما را به این جناح یا آن جناح منتسب کند، افزود: ضروری است که مدیران را به عنوان سرمایه انسانی حفظ کنیم لذا تلاش می کردیم تا بیشتر بر محور گزارش های هشداری و با نظارت و تذکر، مدیران و کارکنان را با حفظ کرامت و بر مبنای عدالت، هدایت کنیم.
وی با گرامیداشت یاد شهیدان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: وقتی این شهیدان را می بینیم شرمنده می شویم و از خود می پرسیم که ما چه برای تامین امنیت کشورمان انجام داده ایم.
در این مراسم از خدمات حجت الاسلام سید رسول محمودآبادی تقدیر و سید محمد مهدی طباطبایی مهریزی بعنوان رییس منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان معرفی شد.
/6026/3011

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90870/برخی-از-تخلف-ها-را-می-توان-با-تذکر-حل-کرد
بستن   چاپ