پیام سپاهان
مشاور فرمانده سپاه پاسداران:
مردم به پای انقلاب ایستاده اند
يکشنبه 28 بهمن 1397 - 20:30:59
پیام سپاهان - کاشان - مشاور فرمانده سپاه با بیان اینکه جوانان ما برای شهادت در راه خدا لحظه شماری می کنند، گفت: تا آخرین قطره خون به پای انقلاب ایستاده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار حسین دقیقی صبح یکشنبه در مراسم تشییع پیکر شهدای کاشانی مدافع وطن ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران در حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمنان با برگزاری کنفرانس ها و برنامه های مختلف سعی در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد اما بدانند به لطف خدا، رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی و توانایی و پشتکار رزمندگان این مرز و بوم در تمامی اهداف شوم خود ناکام می مانند.
وی با بیان اینکه تشخیص یک خودرو حامل مواد منفجره کاری سخت و پیچیده است، افزود: آلمان برای صدام بمب هایی می ساخت که کار تشخیص را برای ما سخت می کند اما در طول این چهل سال به هیچ یک از اهداف خود نرسید.
مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: دشمن بداند ما به پای انقلاب، نظام و رهبری خود ایستاده ایم به نحوی که پیشتاز امت های اسلامی است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.
وی ضمن عرض اعلام سلام و تسلیت فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مردم کاشان گفت: ما تا آخرین قطره خون خود به پای این انقلاب ایستاده ایم و به دشمن بگوییم همه جوانان ما برای شهادت در این مسیر لحظه شماری می کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90909/مردم-به-پای-انقلاب-ایستاده-اند
بستن   چاپ