پیام سپاهان
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان:
سارق داخل خودروهای سنگین در کاشان دستگیر شد
يکشنبه 28 بهمن 1397 - 20:31:00
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سارق داخل خودروهای سنگین در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، نیروی انتظامی حافظ جان و مال و ناموس ملت ایران است و برای حفظ آن تا پای جان ایستادگی می کند و از هیچ کس ابایی ندارد.
سرهنگ علی پورکاوه پیش ازظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به دستگیری فروشنده ماده مخدر گل در کاشان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی، طرح شناسایی و برخورد با فروشندگان مواد مخدر را در دستور کار خود قرار دادند.
دستگیری فروشنده ماده مخدر گل در کاشان
وی افزود: ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر فروشنده مواد مخدر از نوع گل به نام الف-ب 51 ساله را شناسایی و در بازرسی از مخفیگاه وی بیش از دو کیلو و 500 گرم مواد آماده عرضه را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، ابراز داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت های فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان بوده که به لطف خدا و پشتکار همکاران به توفیقات خوبی دست پیدا کردیم.
دستگیری سارق داخل خودروهای سنگین
وی از دستگیری سارق سریالی داخل خودروهای سنگین خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد در داخل خودروهای سنگین در سطح کاشان مراتب به صورت ویژه در دتور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
پورکاوه افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرتان طی تحقیقات و بررسی های شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سارق به نام ی-ج 35 ساله را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.
وی ابراز داشت: طی بازجویی های فنی و تخصصی به عمل آمده در پلیس آگاهی شهرستان کاشان متهم تاکنون به 29 فقره سرقت داخل خودروهای سنگین اعتراف کرده و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90910/سارق-داخل-خودروهای-سنگین-در-کاشان-دستگیر-شد
بستن   چاپ