پیام سپاهان
پیکر شهدای مدافع حریم امنیت در چادگان و خمینی‌شهر تشییع شد
يکشنبه 28 بهمن 1397 - 20:31:03
پیام سپاهان - اصفهان - پیکر شهید داوود میرزایی از شهدای مدافع حریم امنیت کشور در شهرستان چادگان و 4 شهید شهرستان خمینی‌شهر صبح یک شنبه با حضور گسترده مردم این شهرستانها تشییع شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، روز گذشته پس از به خاک سپاری پنج شهید مدافع امنیت از شهر اصفهان، پیکر مطهر مابقی شهدا به زادگاه‌هایشان در شهرستانهای مختلف استان اصفهان فرستاده شد.
شب گذشته پس از برگزاری مراسم استقبال شهید داوود میرزایی در میدان الله چادگان، پیکر این شهید مدافع حریم امنیت، با حضور گسترده مردم این شهرستان تا حرم حضرت عبدالله ابن زید حسنی تشییع شد و امروز در زادگاهش در روستای علی عرب از توابع بخش مرکزی چادگان به خاک سپرده می‌شود.
همچنین شب گذشته پیکر شهید علی خادمی بر روی دستان مردم قوم بختیاری منطقه جوی آباد، از چهارراه شمس خمینی‌شهر به سمت مسجد امیرالمومنین(ع) جوی آباد تشییع شد و امروز نیز پیکر پاک این شهید از شاهین‌شهر به سمت امامزاده سید محمد خمینی‌شهر تشییع و سپس در گلزار شهدای این امامزاده خاکسپاری می‌شود.
مراسم تشییع شهیدان ابراهیم براتی و یحیی براتی از شهدای شهر درچه شهرستان خمینی شهر نیز امروز (یکشنبه)از ساعت 14 بعد از ظهر از میدان امام شهر درچه به سمت گلزار شهدای محله احمدآباد بر روی دستان مردم تشییع و در این گلزار به خاک سپرده می‌شود و مراسم تشییع شهید حسنعلی ترکیان از دیگر شهدای شهر درچه نیز از همین ساعت از میدان امام شهر درچه به سمت گلزار شهدای محله ولاشان تشییع و در این مکان به خاک سپرده می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90913/پیکر-شهدای-مدافع-حریم-امنیت-در-چادگان-و-خمینی‌شهر-تشییع-شد
بستن   چاپ