پیام سپاهان
آخرین مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا
تقابل سبزپوشان ایران و یاران طارمی
دوشنبه 29 بهمن 1397 - 18:54:44
پیام سپاهان - آخرین مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در حالی روز سه‌شنبه برگزار می‌شود که تیم ذوب‌آهن ایران باید در قطر به مصاف تیم الغرافه برود.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، تیم ذوب‌آهن اصفهان که در مرحله گذشته پلی‌آف تیم الکویت را شکست داد باید در آخرین مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه از ساعت 18:30 در ورزشگاه "جاسم بن ثانی" برابر الغرافه قطر بازی کنند. ذوبی‌ها که سابقه 7 بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارند با پیروزی در این بازی حساس وارد مرحله گروهی این رقابت‌ها می‌شوند.
سبزپوشان دیار نصف جهان که حال و خوش چندان خوبی در لیگ برتر کشور ندارند، می‌توانند با پیروزی در این بازی و قطعی کردن حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا جان تازه‌ای برای رقابت‌های داخلی بگیرند.
از طرف دیگر تیم الغرافه قطر نیز در لیگ ستارگان قطر وضعیت خوبی ندارد و در رده هشتم جدول رده بندی لیگ قطر حضور دارند. الغرافه ای‌ها که از وجود ملی‌پوش ایرانی، یعنی مهدی طارمی در ترکیب خودشان بهره می‌برند آخرین دیدار خود در لیگ قطر را به تیم "ام صلال" واگذار کردند.
ذوبی‌ها روز گذشته (یکشنبه) وارد شهر دوحه شدند و ساعت 18 اولین تمرین خود را در ورزشگاه جاسم بن ثانی انجام دادند.
همچنین در سوی دیگر بازیکنان الغرافه روز گذشته تمرین سنگینی را زیر نظر گورکوف فرانسوی پشت سر گذاشتند که در این تمرین "دیگو آمادوی" پرتغالی با آمادگی کامل حضور داشت و ستاره خط میانی الغرافه امکان حضور مجدد در ترکیب اصلی را پیدا کرده است. بازگشت آمادو قدرت بیشتری به الغرافه خواهد داد خصوصاً با توجه به توان هجومی این بازیکن که در عملکرد تیم بسیار تاثیرگذار است.
جلسه هماهنگی این بازی ساعت 11 امروز دوشنبه در محل باشگاه الغرافه برگزار خواهد شد، همچنین نشست مطبوعاتی علیرضا منصوریان و گورکوف فرانسوی ساعت 12 روز دوشنبه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90981/تقابل-سبزپوشان-ایران-و-یاران-طارمی
بستن   چاپ