پیام سپاهان
رئیس هیئت و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان خبر داد:
بزرگ‌ترین رویداد ورزش بانوان کارگر کشور در اصفهان
دوشنبه 29 بهمن 1397 - 18:54:47
پیام سپاهان - اسفند ماه اصفهان میزبان بزرگترین گردهمایی ورزشی بانوان کارگر کشور خواهد بود.
جواد شیرانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: دومین دوره المپیاد ورزشی اتحادیه بانوان کارگر کشور به میزبانی هیئت و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان در اردوگاه شهید کشوری اصفهان برگزار می‌شود.
وی افزود: دومین المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور از 11 لغایت 13 اسفند ماه سال جاری در 5 رشته ورزشی شنا، دارت، آمادگی جسمانی، بسکتبال سه نفره و تنیس روی میز برگزار می‌شود.
عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون ورزش کارگری کشور در خصوص وضعیت هیئت استان اصفهان گفت: هیئت ورزش کارگران استان اصفهان با 30 انجمن فعال رشته مختلف ورزشی را تحت پوشش دارد و تاکنون توانسته ورزشکاران زن و مرد بسیاری را به سوی خود جلب و جذب کند که علاوه بر افتخارآفرینی در مسابقات کشوری در مسابقات برون‌مرزی و جهانی کارگران نیز موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شده‌اند.
شیرانی با بیان اینکه جا انداختن این‌همه رشته ورزشی کار سخت و سنگینی است و بار اصلی آن نیز بر دوش انجمن‌های ورزشی کارگران استان است، افزود: بسیاری از رشته‌های ورزشی این هیئت المپیکی، آسیایی و جهانی است و بیشتر مسابقات ما حکم انتخابی تیم ملی را دارد و در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: توجه به ورزش کارگران نقش مهمی در کاهش آسیب‌های ناشی از محیط کار و افزایش شادی و نشاط جامعه کار و تلاش کشور دارد که انجام آن موجب افزایش سلامتی روح و جسمی و کاهش هزینه‌های درمانی خواهد شد.
وی با بیان اینکه کمتر هیئت ورزشی چنین حجم فعالیت را دارد، تاکید کرد: در طول سال‌های اخیر کارها و فعالیت‌های خوبی در ورزش کارگران صورت گرفته است. به‌طورمعمول هر روز یک برنامه ورزشی از جمله برگزاری رقابت‌های ورزشی استانی، کلاس‌های آموزشی و اعزام به مسابقات جهانی و کشوری و یا تکمیل و احداث پروژه‌های زیرساختی برای ورزش کارگران را داشتیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90984/بزرگ‌ترین-رویداد-ورزش-بانوان-کارگر-کشور-در-اصفهان
بستن   چاپ