پیام سپاهان
فرمانده سپاه کاشان خبر داد؛
یادواره 1700 شهید کاشان برگزار می‌شود/سردار قاآنی سخنران مراسم
دوشنبه 29 بهمن 1397 - 18:54:50
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده سپاه کاشان از برگزاری یادواره 1700 شهید شهرستان کاشان خبر داد و گفت: سردار قاآنی، جانشین فرماندهی سپاه قدس، سخنران این مراسم است.

سرهنگ مرتضی عمومهدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران مدافع امنیت اظهار داشت: مردم شهید پرور کاشان بار دیگر حماسه حضوری پس از راهپیمایی یوم الله 22 بهمن آفریدند و این موضوع نشان دهنده بیعت همه جانبه مردم از نظام و رهبری است.
وی با بیان اینکه شب شعر شاعرانه‌های شهادت در شب وفات حضرت ام البنین 29 بهمن در کاشان برگزار می شود، افزود: این محفل با حضور انجمنهای ادبی کاشان و اساتید برجسته شعر و ادب به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس (س) در فرهنگسرای فیض کاشان از ساعت 18:30 امشب برگزار می شود.
غبارروبی آرامگاه مادران شهدا
فرمانده سپاه کاشان از برگزاری مراسم غبارروبی آرامگاه مادران شهدا در 29 بهمن واقع در گلزار شهدای دارالسلام کاشان خبر داد و ابراز داشت: در 30 بهمن نیز نشست تخصصی مسئولین امور بانوان ادارات و کارگروه زنان و خانواده ناحیه و فرماندهان و نخبگان پایگاه ها با معاونت فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان از ساعت 10 الی 13 برگزار می شود.
وی با بیان اینکه همایش مادران آسمانی در 30 بهمن برگزار می شود، گفت: این همایش از ساعت 15:30 واقع در شاهزاده هادی فین کاشان برگزار می شود که معاونت فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان در این همایش ایراد سخنرانی دارند.
برگزاری همایش مرثیه های ایثار در کاشان
عمومهدی از برگزاری همایش مرثیه های ایثار در کاشان خبر داد و افزود: این همایش یکم اسفندماه با حضور مداحان برجسته شهرستان کاشان در حسینیه علی اکبر خیابان امام خمینی (ره) برگزار می شود.
وی با بیان اینکه کنگره یک هزار و 700 شهید شهرستان کاشان در روز دوم اسفند واقع در حسینیه سره فره برگزار می شود، ابراز داشت: سخنران ویژه این مراسم سردار اسماعیل قاآنی، جانشین فرماندهی سپاه قدس است و مهمانان ویژه نیز خواهر شهیده زینب کمایی و مرضیه هاشمی هستند.
برگزاری پیاده روی بزرگ بانوان فاطمی در کاشان
فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه برنامه های کنگره کشوری شهیده شاخص سال 97 تا سوم اسفند در کاشان ادامه دارد، گفت: آخرین برنامه در روز سوم اسفند تحت عنوان پیاده روی بزرگ بانوان فاطمی ساعت هشت در محل میدان 15 خرداد به سمت مرکز طلاییه کاشان برگزار می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90985/یادواره-1700-شهید-کاشان-برگزار-می‌شود-سردار-قاآنی-سخنران-مراسم
بستن   چاپ