پیام سپاهان
استاندار اصفهان خبر داد: طراحی ویژه و منحصر به فرد محراب مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با نظر استاد فرشچیان
سه شنبه 28 شهریور 1396 - 4:49:47 PM
استانداری اصفهان
سپاهان نیوز - دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: در بازدید هنرمند شهیر استاد محمود فرشچیان از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) مقرر گردید طراحی ویژه و منحصر به فرد محراب مصلای بزرگ امام خمینی با نظر استاد فرشچیان تکمیل گردد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر زرگرپور به همراه هنرمند شهیر استاد محمود فرشچیان از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بازدید نمودند و در جلسه ای ضمن بررسی طراحی بخشهای مختلف مصلا در خصوص طراحی ویژه و منحصر به فرد محراب این مصلا توسط استاد فرشچیان تصمیم گیری شد و مقرر گردید طراحی اولیه محراب توسط طراحان تهیه و سپس توسط استان فرشچیان این طراحی تکمیل گردد.
همچنین دکتر زرگرپور به همراه استاد محمود فرشچیان از کارخانه میراثی ریسباف که با پیگیریهای مجدانه مدیریت ارشد استان توسط وزارت راه و شهرسازی تملک گردیده و مقرر است پس از طراحی به موزه بزرگ اصفهان تبدیل گردد بازدید نمودند.
بازدید از از خیریه بزرگ بهداشتی-درمانی حضرت ابوالفضل اصفهان از دیگر برنامه های استاندار اصفهان بهمراه استاد محمود فرشچیان بود که در این بازدید ، حمایل مزین به نام علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) به استاندار اصفهان و استاد فرشچیان اهدا گردید و از حمایت های بی شائبه ی ایشان از خیریه های استان، تجلیل به عمل آمد.
استاندار اصفهان پیرامون این بازدیدها اظهارداشت: برای بهره مندی از راهنمایی ها و نظرات کارشناسانه و هنرمندانه ی استاد فرشچیان به بازدید از مصلا و کارخانه ی ریسباف رفتیم و از نظرات بسیار ارزنده ی این هنرمند بزرگ در جهت طراحی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) و موزه ی بزرگ اصفهان استفاده شد.
رسول زرگرپور در خصوص بازدید از خیریه بزرگ بهداشتی-درمانی حضرت ابوالفضل اصفهان ، اظهارداشت: خیرین اصفهان سالانه صدها میلیارد تومان در جهت کمک به نیازمندان مصرف می کنند و بواقع اصفهان بهشت خیرین است.
وی وجود خیریه های تخصصی را نشانگر تدین و ولایتمداری مردم این شهر و استان برشمرد.
استاد فرشچیان نیز در بازدید از این خیریه اظهارداشت: هرپول و وقتی این سعادت را ندارد که برای بندگان و خدمت به بیماران صرف شود و مسلما این پولها لیاقت این را پیدا کرده اند که به نام حضرت ابوالفضل در جهت خدمت به بیمارات و بندگان خدا هزینه شوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/9104/استاندار-اصفهان-خبر-داد--طراحی-ویژه-و-منحصر-به-فرد-محراب-مصلای-بزرگ-امام-خمینی(ره)-با-نظر-استاد-فرشچیان
بستن   چاپ