پیام سپاهان
ملی‌پوش بسکتبال نامی نو:
در تهران جبران می‌کنیم
چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 12:31:51
پیام سپاهان - بازیکن ملی‌پوش بسکتبال نامی نو با اشاره به حضور خوب رسانه در مسابقات بسکتبال بانوان امسال را سال پربار رسانه‌ای برای بسکتبال بانوان خواند.
ساغر آجیلی در گفت گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص بازی رفت تیمش در برابر هیرو که منجر به شکست 61 بر 63 نامی نو شد، اظهار کرد: برای این بازی ما تصور برد داشتیم. تمام تلاش خود را کردیم و بازی هم پایاپای بود، ولی متاسفانه یکی از بازیکنان اصلی تیم را در ابتدای کوارتر چهارم به دلیل 5 خطا شدن از دست دادیم و از زمین اخراج شد.
وی افزود: با این حال تلاش کردیم جای خالی وی را پر کنیم و دقایقی هم، بازی سنگین و نفس‌گیری را با هیرو داشتیم. نمی‌توانم، بگویم سوت داوری اشتباه بود، قطعاً خود ما هم اشتباه داشتیم، ولی این حواشی پیش‌آمده در کوارتر چهارم تأثیرگذار بود. بااین‌حال ما این هفته را خوب تمرین کردیم و قطعاً برای بازی پنجشنبه برنامه‌ریزی جداگانه‌ای داریم و بازی را واگذار نمی‌کنیم.
آجیلی در خصوص انتقاد برخی از کارشناسان از بازی هفته گذشته‌اش که عملکرد خوبی نداشت، گفت: صد در صد این صحبت را قبول دارم. در بازی روز پنجشنبه گذشته آماده نبودم و نتوانستم آن چه مربی و تیم می‌خواست را برآورده کنم. تمام عزم خود را جزم کردم تا در بازی برگشت در تهران جبران کنم. خودم فکر می‌کنم بیشتر ذهنی بود و الان آماده این بازی هستم.
ملی‌پوش بسکتبال نامی نو در خصوص بازی در تهران گفت: زمین مسابقه، زمین تازه‌ای است و زمین همیشگی هیرو نیست و آن‌ها هم تمرینات زیادی نداشتند. تماشاگران هم همیشه هستند و این بستگی به خود بازیکنان دارد و چون ما بازیکنان بی‌تجربه‌ای نیستیم فکر می‌کنم تماشاگر و یا حتی سوت اشتباه داوران نمی‌تواند روی ما تأثیرگذار باشد.
وی کیفیت لیگ امسال را بالا خواند و افزود: لیگ امسال از همه سالها باکیفیت‌تر بود. حضور آمارگیران که عملکرد هر بازیکن را در پایان هر دیدار مشخص می‌کند یکی از نکات مثبت لیگ بود. رسانه‌ای شدن بسکتبال بانوان امسال بسیار خوب بوده است این فصل بسکتبال بانوان در شبکه دوم سیما مطرح شده، در اخبار بانوان، شبکه خبر و خبر و ورزشی عصر و یا پیج فدراسیون و همچنین پیج آیدین مقیمی و پویا تابان، باشگاه نامی نو و خبرگزاری‌ها اطلاع‌رسانی خیلی خوبی امسال داشتیم.
آجیلی خاطرنشان کرد: از نظر فنی نیز چون در تمام تیم ها بازیکنان ملی پخش‌شده بودند بازی‌ها در سطح بالایی بود و تیمی که کمتر اشتباه می‌کرد به نتیجه می‌رسید.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91081/در-تهران-جبران-می‌کنیم
بستن   چاپ