پیام سپاهان
منصوریان: تا آخرین لحظه برای صعود جنگیدیم
چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 12:31:52
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از جنگیدن تیمش تا آخرین لحظه برای صعود به مرحله بعد می گوید.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، علیرضا منصوریان پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل الغرافه قطر و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: در ابتدای بازی نظم کافی را نداشتیم و وقتی دو گل دریافت کردیم می دانستیم چیزی برای از دست دادن نداریم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: در رختکن به بازیکنان گفتم که اگر گل سوم را نخوریم حتما می توانیم به بازی برگردیم و نتیجه را جبران کنیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه در نیمه دوم خیلی زود گل اول را زدیم و در ادامه به گل دوم دست یافتیم همین مسئله باعث شد تا با اعتماد به نفس بیشتر بازی کنیم و گل صعود را هم بزنیم.
منصوریان گفت: کامبک امروز جزء زیبایی های فوتبال بود و بعد از گل سوم بازیکنانم بهترین بازی خودشان را انجام دادند و تا لحظه آخر برای صعود جنگیدند. این موفقیت را به مردم بزرگ ایران و هواداران مان و کارگران کارخانه ذوب آهن تبریک می گویم.
وی گفت: همه بازیکنان امروز خوب بودند و رشید مظاهری در برابر مهاجمان الغرافه عملکرد خوب و مثبتی داشت و باید به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب می شد. 
سرمربی تیم ذوب آهن ادامه داد: ما قرار داشتیم آینده خودمان را بسازیم و با تلاش و همت کادرفنی و بازیکنان توانستیم به لیگ قهرمانان آسیا برای هفتمین بار صعود کنیم. یک تساوی در لیگ برتر ایران و دو پیروزی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نشان از بازگشت ذوب آهن به دوران اوجش دارد و حالا باید در لیگ قهرمانان آسیا و ادامه لیگ روند خوبمان را ادامه دهیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91082/منصوریان--تا-آخرین-لحظه-برای-صعود-جنگیدیم
بستن   چاپ