پیام سپاهان
پولادگر:
شهدا هدایت‌کننده نسل امروز هستند
چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 12:31:56
پیام سپاهان - رئیس فدراسیون تکواندو گفت: ما به شهدا نیاز داریم چراکه هدایت‌کننده نسل امروز هستند.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، سید محمد پولادگر در چهارمین یادواره شهدای تکواندو استان اصفهان اظهار کرد: شهدا فداکارترین، مخلص‌ترین و متعهدترین انسان‌های معاصر هستند که با فدا کردن جان خود باعث اقتدار و استقلال ایران اسلامی شدند.
وی ادامه داد: بزرگی شهدا به‌گونه‌ای است که پدران و مادران آن‌ها، نیز قابل‌تقدیر و ستایش هستند. آن‌ها اسطوره های تاریخ معاصر و سند هویت ملی هستند.
رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: جوان امروز به هویت نیاز دارد و بدون شک شهدا ارزشمندترین افرادی هستند که در تاریخ معاصر می‌شناسیم.
وی در ادامه صحبت‌هایش اظهار کرد: شهدا نبردی را رقم زدند که در تاریخ بی‌سابقه است. تنها نبردی که دشمن نتوانست خاک کشور را بگیرد و باید شهدا را به نسل کنونی که آینده کشور در دست آن‌ها است، معرفی کنیم چراکه راهنماکننده راه هستند.
پولادگر گفت: یکی از وظایفی که فدراسیون تکواندو برای خود در نظر گرفته است همین کار است و هر صنفی باید از شهدای خود تجلیل کند. ما به شهدا نیاز داریم چراکه هدایت‌کننده نسل امروز هستند.
وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم روزی نیاید که نام شهدا در ذهن ما گم شود. برگزاری چهارمین یادواره شهدای تکواندو بسیار سخت بود چراکه اکثر شهدای تکواندو اصفهان را می‌شناسم و ادا کردن حق آن‌ها بسیار سخت است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91085/شهدا-هدایت‌کننده-نسل-امروز-هستند
بستن   چاپ