پیام سپاهان
فرمانده سپاه کاشان مطرح کرد؛
تلاش جهادی تنها راه‌حل مشکلات کشور/بدهکار اشکهای فرزندان شهداییم
چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 12:32:13
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده سپاه کاشان تلاش جهادی را تنها راه حل مشکلات کشور دانست و گفت: بدهکار اشک های فرزندان و مادران شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ مرتضی عمومهدی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت ام البنین و جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: حکومت اسلامی ما که زمینه ساز حکومت صالحان است اکنون وارد گام چهلم خود شده است،در گام اول آن چنان نفوذ معنوی داشت که گویا جهان‌خواران همه اهداف و اولویتهای فراموش و به دلیل رعب و وحشتی که این انقلاب در دلهای آنان به وجود آورده است به مقابله همه جانبه با آن پرداخته اند.
وی ضمن اشاره به مقایسه دوران ظلم ستم شاهی و دوران سراسر نور انقلاب اسلامی افزود: امروزه لازم است تا یک دور کامل خیانتهای رژیم فاسد پهلوی علیه مردم این مرز و بوم را برای جوانان بازگو کنیم و اهداف آرمانهای انقلاب اسلامی را نیز روشن کنیم تا دشمن نتواند با استفاده از ظرفیتهای رسانه ای واقعیت را وارونه نشان دهد.
فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه با انقلاب اسلامی مردم سالاری و عزت و استقلال به کشور برگشت، ابراز داشت: پیشرفت های انقلاب اسلامی بی نظیر و غیرقابل احصاء بود به نحوی که افراد باسواد در دوران پهلوی زیر 50 درصد اما امروز بالای 90 درصد است، همچنین پس از انقلاب بیش از 95 درصد روستاها دارای امکانات رفاهی شده اما قبل از انقلاب این میزان به زیر 10 درصد می رسد.
وی ضمن اشاره به پیشرفت های مختلف در عرصه های علمی و نظامی در ایران گفت: این پیشرفت ها محصول جوان مومن انقلابی است، دشمن قصد دارد با اعمال تحریم های به گمان خود فلج کننده جلوی این پیشرفت ها را بگیرد اما مردم با توجه به وجود مشکلات و بی مهری مسئولان کمر همت را بسته و در مقابل دشمنان استقامت کردند.
عمومهدی با بیان اینکه دشمن این اقتدار ملت را برنتافت، افزود: دشمنان کوردل با اقدامی بزدلانه 27 نفر از جوانان صالح و خدمتگزار این مرز و بوم را پرپر کردند اما در استان اصفهانی حماسه ای دیگر بعد از یوم الله 22 بهمن کمتر از یک هفته پس از وقوع حادثه به وجود آمد.
وی با بیان اینکه بدهکار اشک های فرزندان و مادران شهدا هستیم، ابراز داشت: امروز تلاش شبانه روزی و جهادی تنها راه حل مشکلات کشور است چرا که ایران کشوری غنی است و بر همین اساس همت و اراده و خدمت صادقانه نیاز است و در این راه باید به خداوند توکل کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91099/تلاش-جهادی-تنها-راه‌حل-مشکلات-کشور-بدهکار-اشکهای-فرزندان-شهداییم
بستن   چاپ