پیام سپاهان
جعفری:
بازی مرگ و زندگی نامی نو / آمار دور رفت نشان از برتری ما دارد
چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 18:14:50
پیام سپاهان - سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو از جنگیدن تیمش برای پیروزی در بازی برگشت و رفتن به فینال می‌گوید.
سپیده جعفری در گفت وگو با ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: این بازی، بازی مرگ و زندگی نامی نو است و همه می‌جنگیم تا پیروز شویم و بتوانیم راهی فینال این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان شویم. دیگر مهم نیست در تهرانیم یا اصفهان، فقط می‌خواهیم ببریم.
وی با اشاره به عملکرد تیمش در بازی رفت مقابل هیرو در اصفهان گفت: آمار نشان از برتری تیم نامی نو در آن بازی می‌دهد، اما اتفاقی که رخ داد برخلاف آمار بود و تیم بازنده ما بودیم. برخی از اتفاقات بازی نباید رخ می‌داد. همه می دانیم که در هر بازی برد و باختی است. ما خود را برای پیروزی آماده کرده بودیم، اما این گونه نشد امیدوارم با رفع ایرادات و درس گرفتن از اشتباهات خود بتوانیم در بازی برگشت به خوبی جبران کنیم چراکه دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم.
وی با اشاره به برخی از اشتباهات داوری در دیدار رفت در اصفهان خاطرنشان کرد: در برخی صحنه‌ها داوران سوت‌هایی زدند که در نتیجه تأثیرگذار بود به ویژه در ثانیه‌های پایانی بازی، با تمام احترام و ارزشی که برای کار داوران قائل هستم، اما همان‌جا اعتراض خود را به نماینده فدراسیون با سند و مدرک اعلام کردیم و خودشان هم قبول داشتند اما دردی برای تیم من دوا نمی‌کرد و نتیجه همانی بود که ثبت‌شده بود.
سرمربی تیم بسکتبال نامی نو اظهار کرد: در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و توانسته‌ایم با پوشش نقاط ضعف تیم و تقویت نقاط قوت و همچنین آمادگی روحی و ذهنی خود را برای نمایش یک بسکتبال خوب همراه با نتیجه مطلوب آماده کنیم.
جعفری اظهار کرد: شناخت کاملی از تیم هیرو داریم. تمام بازیکنان آن‌ها را به‌خوبی می‌شناسیم. با احترامی که برای هیرو قائل هستم می‌توانم، بگویم شرایط ما بهتر از هیرو است. البته که می‌دانیم بازی بسیار سختی پیش روداریم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91170/بازی-مرگ-و-زندگی-نامی-نو----آمار-دور-رفت-نشان-از-برتری-ما-دارد
بستن   چاپ