پیام سپاهان
هفته هفدهم لیگ برتر هندبال
سپاهان میزبان، ذوب‌آهن میهمان می‌شود
چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 18:14:52
پیام سپاهان - هفته هفدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با جدال سپاهان و مس کرمان در اصفهان و ذوب‌آهن در خانه نفت و گاز گچساران همراه است.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، از هفته هفدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور جمعه 3 اسفندماه و از ساعت 16 تیم هندبال سپاهان در سالن شهید سجادی اصفهان میزبان تیم مس کرمان است.
ذوب‌آهن دیگر نماینده هندبال اصفهان برای مصاف با نفت و گاز به گچساران می‌رود و هیئت هندبال نجف‌آباد با حضور "دولو" ناظر ویژه فدراسیون هندبال از فراز بام خائز دهدشت که هفته‌های اخیر بازی‌های خود را با حاشیه همراه کرده میزبانی می‌کند.
برنامه هفته هفدهم لیگ برتر هندبال/ جمعه 3 اسفندماه
سپاهان - مس کرمان
هیئت نجف‌آباد - فرازبام خائیز دهدشت
زاگرس اسلام‌آباد - سربداران سبزوار
نفت و گاز گچساران - ذوب‌آهن
در این هفته از رقابت‌ها تیم نیروی زمینی کازرون با قرعه استراحت روبرو است.
با توجه به اتفاقاتی که در هفته گذشته لیگ برتر هندبال رخ داد فدراسیون تصمیم گرفت تا برای برگزاری مسابقات از حضور ناظران ویژه استفاده کند. به‌این‌ترتیب غیر از ناظر فدراسیون و ناظر داوری و داوران یک نفر برای هر مسابقه به‌عنوان ناظر ویژه در سالن حضور خواهد داشت تا مانعی برای بروز حاشیه در جریان بازی‌ها باشد.
به این منظور با توجه به اتفاقاتی که بیشتر دربازی‌های فراز بام رخ‌داده است رمضانعلی دولو، سرپرست فدراسیون هندبال در این هفته از رقابت‌ها راهی نجف‌آباد می‌شود تا از نزدیک تماشاگر دیدار تیم‌های هیئت نجف‌آباد و فرازبام دهدشت شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91173/سپاهان-میزبان،-ذوب‌آهن-میهمان-می‌شود
بستن   چاپ