پیام سپاهان
ملی پوش تیم‌فوتسال گیتی پسند اصفهان:
امیدوارم جشن قهرمانی را در اصفهان بگیریم
پنجشنبه 2 اسفند 1397 - 23:19:58
پیام سپاهان - ملی پوش تیم‌فوتسال گیتی پسند اصفهان پس از پیروزی تیمش در برابر ملی حفاری گفت: بازی سنگینی بود اما برنامه‌های مدنظر خود را پیاده کرده و پیروز شدیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، سعید احمد عباسی پس از پیروزی در برابر ملی حفاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی امروز سنگین بود و فشار زیادی داشت. نیمه اول با گلی که به ثمر رساندیم با اطمینان خاطر به رختکن رفتیم. با صحبت های کادر فنی در بین دو نیمه، برنامه هایی که مدنظر بود را در نیمه دوم اجرا کردیم. 
وی در خصوص دیدار فینال افزود: بازی با مس در حالت عادی بازی خاصی است و بازی در فینال شرایط را سخت تر می کند. از آنجایی که دو تیم شناخت کافی از یکدیگر دارند برای پیروزی می آیند. ما نیز برای پیروزی به تبریز می رویم و امیدوارم نتیجه لازم را بگیرم و جشن قهرمانی را در اصفهان برگزار کنیم.
احمد عباسی در رابطه با گلی که به ثمر رساند ادامه داد: توپ روی پایم نشست و شوت خوبی شد که به دروازه چسبید و خوشبختانه این گل پیروزی ما را حتمی کرد.
وی در خصوص رقابت آقای گلی با جاوید اظهار کرد: با مهدی جاوید اول رفیقم بعد رقیب. رقابتی هم که داریم به‌گونه‌ای است که به تیم کمک کند و تا اینجای فصل اینگونه بوده است و برای هیچکداممان مهم نیست که چه کسی آقای گل شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91216/امیدوارم-جشن-قهرمانی-را-در-اصفهان-بگیریم
بستن   چاپ