پیام سپاهان
پس از صعود ذوب‌آهن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا
یک کام بک به کام بک‌های تاریخ فوتبال ایران اضافه شد
پنجشنبه 2 اسفند 1397 - 23:20:00
پیام سپاهان - تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران با یک کام بک فوق‌العاده با نتیجه 3 بر 2 تیم الغرافه قطر را شکست داد و وارد مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، یک سال گذشت از منصوریان 2018 با آبی‌های پایتخت. شکست سنگین و غیرمنتظره در ورزشگاه بن زائد. منصوریان 2019 اما پخته‌تر، آماده‌تر و مهم‌تر از همه با سبزپوشان نصف جهان در ثانی بن جاسم.
بازی خوبی شروع نکردند و بی‌نظم بودند. ضربه این بی‌نظمی در نیمه اول را با دو گلی که دریافت کردند، خوردند. الغرافه ای‌ها که در زمین خود بازی می‌کردند آرامش نسبی به دست آوردند. اما ذوبی‌ها چیزی برای از دست دادن نداشتند.
اوساگوانایی که به تازگی به جمع یاران منصوریان اضافه شده است خیلی دوست دارد سریع به دل هواداران این تیم راه پیدا کند. چند موقعیتی در نیمه اول داشت اما ضربات آخر به‌گونه‌ای که باید باشد، نبود.
شروع نیمه دوم، حرف‌های علی منصور مؤثر واقع‌شده بود. دو دقیقه نگذشته بود که اوساگوانا که بازی گذشته هم برای ذوب گلزنی کرده بود، با یک ضربه سر دروازه تیم الغرافه گشود تا امید در تیم ذوب‌آهن بیشتر شود. سبزپوشان خودشان بودند. توپ‌هایی که رشید با رشادت از الغرافه ای‌ها می‌گرفت در سوی دیگر میدان به تور دروازه زرد آبی‌های قطری می‌نشست. گل تساوی را ارسلان مطهری در دقیقه 63 به ثمر رساند اما سرنوشت این‌گونه نوشته‌نشده بود.
هفتاد و هشتمین دقیقه از بازی فرارسید و محمد نژادمهدی از اشتباه بازیکن الغرافه استفاده کرد و با زدن گل سوم کام بکی به کام بک‌های تاریخ فوتبال اضافه کرد.
ذوب‌آهن در بازی‌های گذشته شاید نتیجه را پیروز شده بود اما این بازی ارزش کار منصوریان در این مدت را نمایان کرد. علاوه بر مسائل تکنیکی و تاکتیکی غالب بر بازی، مواد مورد نیاز یک کام بک بیشتر همدلی، غیرت، تعصب، جنگ تا آخرین لحظه و ناامید نشدن است که ذوبی‌ها به‌خوبی این‌ها را داشتند و مزد کار خود را دریافت کردند.
این پیروزی و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نه تنها به شاگردان منصوریان انگیزه مضاعف برای لیگ می‌دهد بلکه نوید بازگشت ذوب‌آهن به روزهای اوج خود را نیز می‌دهد.
ذوب‌آهن ایران در مرحله گروهی با تیم‌های الوصل امارات، الزوارا عراق و النصر عربستان همگروه شده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91219/یک-کام-بک-به-کام-بک‌های-تاریخ-فوتبال-ایران-اضافه-شد
بستن   چاپ