پیام سپاهان
نماینده ولی فقیه در کاشان:
مرضیه هاشمی نمونه‌ای از نفوذ اسلام در غرب است
پنجشنبه 2 اسفند 1397 - 23:20:06
پیام سپاهان - کاشان - نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه وجود خانم مرضیه هاشمی نمونه‌ای از نفوذ اسلام در غرب است، گفت: اسلام به زودی غرب را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله عبدالنبی نمازی ظهر پنجشنبه در دیدار با مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس تی وی ضمن تبریک به این خبرنگار بابت استقامت و صبری که از خود نشان داده است، اظهار داشت: این استقامت و صبر نشان دهنده قدرت اسلام و اعتقاد عمیق خانم هاشمی به مقوله دین است و بر همین اساس لازم است تا این رشادت ها در محافل علمی، فرهنگی و مذهبی بازگو شود.
وی با بیان اینکه یک بانوی مسلمان تمام جهان را به هم ریخت، افزود: این موضوع نشان دهنده عظمت اسلام، ایمان و اعتقاد است و دل انسان ها به چنین مسائلی خوش است در حالی که با نیروی نظامی نمی توان دلها را متحول کرد.
تقابل سخت بین جبهه توحید و کفر وجود دارد
نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه امروز ایمان قلب ها را به یکدیگر جذب می کند، ابراز داشت: امروز در شرایط جهانی حاضر یک تقابل سخت بین جبهه توحید و کفر وجود دارد اما بر اساس آیات و روایات آینده از آن اسلام است.
وی با بیان اینکه امروز اسلام در هر حوزه ای دست برتر را دارد، گفت: با اطلاعاتی که در اختیار داریم به زودی اسلام غرب را فرا می گیرید و نمونه ای از این نفوذ اسلام را می توان خانم مرضیه هاشمی دانست که به عنوان بانویی فاطمی وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91224/مرضیه-هاشمی-نمونه‌ای-از-نفوذ-اسلام-در-غرب-است
بستن   چاپ