پیام سپاهان
به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا؛
یازدهمین همایش پیاده روی خانوادگی در کاشان برگزار می شود
پنجشنبه 2 اسفند 1397 - 23:20:06
پیام سپاهان - کاشان - معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری یازدهمین همایش پیاده روی خانوادگی در کاشان به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خبر داد.

سجاد مظفری تبار در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اعلام این خبر اظهار داشت: همایش پیاده روی خانوادگی، یکی از برنامه های معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که هر دوره متناسب با موضوعی خاص و با شرکت آحاد مردم کاشان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه یازدهمین همایش پیاده روی خانوادگی در کاشان به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می شود، افزود: در این دوره از همایش پیاده روی جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیز حضور خواهند داشت تا با بهره مندی از وجود آنان با شهدای گمنام منطقه راوند کاشان تجدید عهد و بیعت کنیم.
معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ضمن اشاره به مسیر پیاده روی این دوره از همایش ابراز داشت: حاضران در یازدهمین همایش پیاده روی خانوادگی از میدان راوند مسیری چهار کیلومتری را آغاز و تا مقبره نورالشهدا گمنام راوند کاشان پیاده روی می کنند.
وی با بیان اینکه این همایش از ساعت 8:30 آغاز می شود، گفت: علاقه مندان جهت شرکت در یازدهمین همایش پیاده روی خانوادگی می توانند با حضور در میدان 15 خرداد از ساعت هشت صبح با اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی شهرداری در این همایش شرکت کنند.
مظفری تبار ضمن اشاره به برنامه های جانبی این همایش افزود: اجرای تئاتر با موضوع چهل سالگی انقلاب، سخنرانی و اجرای موسیقی حماسی از جمله برنامه هایی است که در پایان پیاده روی درنظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه این همایش فردا جمعه سوم اسفند برگزار می شود، ابراز داشت: تشویق مردم به ورزش به ویژه ورزش همگانی نقش بسزایی در سلامت روان و جسم و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91225/یازدهمین-همایش-پیاده-روی-خانوادگی-در-کاشان-برگزار-می-شود
بستن   چاپ