پیام سپاهان
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:
شهیدان احیاگران واقعی تشیع در جهان هستند
جمعه 3 اسفند 1397 - 16:55:15
پیام سپاهان - کاشان - جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهیدان والامقام احیاگران واقعی تشیع در جهان و ادامه دهنده راه حضرت امام حسین (ع) هستند.
به گزارش ایرنا، سردار اسماعیل قاآنی پنجشنبه شب در یادواره 1700 شهید شهرستان کاشان و کنگره کشوری زینب کمایی، شهیده شاخص سال 97 افزود: شهیدان گلگون کفن در 40 سال گذشته از عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران با رشادت ها و جانفشانی ها همه توطئه های مستکبران جهانی به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را بی اثر کردند.
وی بیان کرد: اینکه انقلاب اسلامی مانند کوهی مستحکم در برابر نقشه های پلید دشمنان قسم خورده در جهان پایدار و سرافراز مانده، به برکت خون شهیدان دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع حریم امنیت است.
جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه اضافه کرد: همه ملت ایران مدافع انقلاب اسلامی بوده و هستند اما شهیدان والامقام پیش رو بودند و با عملشان، وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کردند.
وی با اشاره به فداکاری و وفاداری رزمندگان در دروان دفاع مقدس یادآور شد: جنگ به عنوان یک پدیده تهدیدآمیز به برکت وجود امام راحل، تبدیل به فرصت شد؛ چنان که اجرای عملیات های فتح المبین و بیت المقدس دنیا را به شگفتی واداشت.
قاآنی تاکید کرد: هر یک از شهیدان عزیز ایران، دلیر مردانی بودند که هم نظام الهی را حفظ و حراست کردند و هم آموزگارانی بودند که دانشگاه دفاعی بزرگی ایجاد کردند تا همه افرادی که به دنبال زندگی عزتمندانه هستند، در آن تحصیل کنند.
وی اضافه کرد: فرهنگ از خود گذشتگی و فرزندانی که شهیدان تربیت کردند، توانست در همه جهان برابر این جرثومه های فساد ایستاده و با آنها رویارویی کند که این از برکت انقللاب اسلامی است.
جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه در ادامه با گرامیداشت یاد 27 شهید حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: دشمن پلید در میدان نبرد توان رویارویی با رزمندگان جان بر کف اسلام را ندارد و با اقدام های ناجوانمردانه آنها را به شهادت می رساند.
وی تصریح کرد: آمریکا و سعودی ها توان رویارویی با رزمندگان غیور و دلاور ایرانی را ندارند و مرتکب کثیف ترین جنگ ها می شوند که هیچ ارزش نظامی ندارد، در حالی که امروز انقلاب اسلامی با وجود همه فشارها، آنها را بیچاره کرده تا در شرایط اسفباری از خاورمیانه عقب نشینی کنند.
قاآنی نخستین تعهد رییسان جمهوری آمریکا را حفظ و دفاع امنیت رژیم غاصب صهیونیستی برشمرد و گفت: امنیت رژیم اشغالگر قدس امروز با وجود حمایت های آمریکا تامین می شود زیرا از هر سو دشمن دارد.
به گزارش ایرنا، یکی از خواهران شهیده زینب کمایی در ادامه یادواره 1700 شهید کاشان که با حضور قشرهای مختلف مردم و خانواده شهیدان مدافع حرم و چهار شهید مدافع امنیت منطقه کاشان در حسینیه نخل صدره و سرفره این شهر برگزار شد، به بیان خاطراتی از این بانوی شهیده پرداخت.
شهیده زینب کمایی در روز نخست فروردین سال 61 از سوی منافقین کوردل به در جه والای شهادت نائل آمد.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91262/شهیدان-احیاگران-واقعی-تشیع-در-جهان-هستند
بستن   چاپ