پیام سپاهان
کتاب شرح کامروایی در اصفهان رونمایی شد
جمعه 3 اسفند 1397 - 16:55:32
پیام سپاهان - اصفهان - کتاب "شرح کامروایی" شرح حال حاج حسین رضا زاده از خیران و نیکوکاران اصفهان شامگاه روز پنجشنبه با حضور شماری از مسوولان استانی رونمایی شد.
به گزارش ایرنا، مولف کتاب "شرح کامروایی" در این آیین گفت: کتاب شرح کامروایی 2 جلد در حدود یک هزار و 600 صفحه به ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و حوزه سلامت سیدحسین رضا زاده یکی از نیکوکاران اصفهان به عنوان برای نسل جوان پرداخته شد.
حمیدرضا چاکری افزود: با نگاهی گذرا به زندگی انسان های موفق و توجه به مولفه های موفقیت آنها می توان به ریشه ها دست یافت و علل توفیق ها را در فراسوی علت های مادی جستجو کرد.
همچنین ویراستار این کتاب گفت: این کتاب مشحون از تاریخ و تصاویر و علمای اصفهان هم هست.
فریبرز راهدان اضافه کرد: این کتاب تلفیقی از متن و تصویر است و فرصتی برای آشنایی جوانان برای ورود به عرصه کارهای خیر و عام المنفعه است.
همچنین سید حسین رضا زاده در این مراسم گقت: هر چه در مسیر خدمت به مردم و دین قدم گذاشتن به برکت ارتباط با خدا، دعا، جلسات قرآن و اطاعت از پدر و مادرم بوده است.
وی تصریح کرد : هر ماه 2 میلیون و 500 هزار کاربر به پایگاههای اینترنتی موسسه تحقیقات نشد اهل البیت (ع) از سراسر کشور و جهان مراجعه می کنند.
ساخت 208 باب منزل خوابگاهی برای دانشجویان، ساخت درمانگاه امام رضا (ع)، ساخت مرکز تحقیقات اهل البیت (ع)، انجمن مددکاری امام زمان (عج) و برگزاری دهها جلسه معرفتی و قرآنی از جمله فعالیت سید حسین رضا زاده است.
/7134/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91276/کتاب-شرح-کامروایی-در-اصفهان-رونمایی-شد
بستن   چاپ