پیام سپاهان
سرمربی فوتسال گیتی پسند:
بازیکنان گیتی پسند مزد تلاششان را گرفتند
جمعه 3 اسفند 1397 - 16:55:55
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: بازیکنان ما با ارایه بازی کیفی مقابل ملی حفاری اهواز برای پیروزی تلاش زیادی کردند تا موفق شدند.
به گزارش ایرنا، رضا لک شامگاه روز پنجشنبه بعد از پیروزی مقابل ملی حفاری اهواز در جمع خبرنگاران افزود: بازی سختی بود تا بعد از گل سوم که زدیم بازی پایاپایی بود ولی در چهار بازی که انجام داده ایم دیدار امروز با کیفیت تر بود.
وی اظهارداشت: اتفاقات هفته گذشته رخ داد که تیم ما تحت تاثیر بود و استرس 26 هفته صدر جدول برای بازیکنان ما به وجود داشت و فکر می کنم بعد از گل دوم و سوم بازی با کیفیت تر شد.
لک ادامه داد : ما سعی کردیم ابتدای بازی به تیم حریف فشار زیادی بیاوریم و از توپ اول این اقدام را انجام دادیم و بعد از گل دوم فضای بهتری انجام شد و بازی را بهتر کنترل کردیم.
وی تصریح کرد: جا دارد از هواداران که از تیم حمایت کردند و برای بازیکنان ما امروز خیلی مایه گذاشتند تشکر کنم و به هر حال همه از کیفیت بازی لذت بردند.
وی با بیان این که این روزها در باره فوتسال نمی شود حرف زد، گفت: بعد از لیگ برتر فوتسال وارد بازی های حذفی شدیم واین پلی اف نیست و وقتی با تیم های که 20 تا 30 امتیار اختلاف دارید بازی رفت و برگشت می کنید چیزی تازه است که در لیگ ما متاسفانه انجام می شود و این حواشی که به وجود می آید حاصل همین اقدام هاست.
وی بیان کرد : خدا را شکر می کنم این بازی سخت را با حمایت هوادارانمان بردیم و امید این که جشن قهرمانی را با همین تماشاگران برگزار خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با اشاره به حریف خود مس سونگون در بازی فینال گفت: مس سونگون یک تیم متفاوت و بزرگی است که سال گذشته قهرمان ایران و آسیا شد و سطح بازی متفاوتی دارد و به طور قطع شناخت دو تیم از هم خوب است و برنامه ریزی می کنیم بازی با کیفتی برای آن دیدار انجام دهیم.
8114/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91290/بازیکنان-گیتی-پسند-مزد-تلاششان-را-گرفتند
بستن   چاپ