پیام سپاهان
شعله حفاری در جایگاه سوم خاموش شد
جمعه 3 اسفند 1397 - 16:56:09
پیام سپاهان - دو تیم فوتسال حفاری اهواز و دختران کویر مس در دیدار رده‌بندی لیگ‌برتر به میدان رفتند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، تیم‌های دختران کویر مس کرمان و ملی حفاری اهواز صبح امروز (جمعه) این بازی را با نتیجه دو بر صفر پیروز شد و به جایگاه سوم لیگ برتر دست یافت.
دختران کویر مس کرمان با ترکیب بهاره عرب، نرجس کریمی، نجمه کریمی، هانیه علی‌دادی، مهسا ایرانمنش، فاطمه ارژنگی، پریوش خلیلی، عالیه مرشد، شادی بهرامی، فاطمه خدایی و زهرا اسدی برای این دیدار آماده شدند. 
همچنین طاهره مهدی‌پور، سارا افزاری، فرشته خسروی، الهام حنافچه، فاطمه پاپی، سحر پاپی، فهیمه زارعی، فاطمه سعادتی، مهتاب نباتی، حدیث رحیمی و فاطمه رحمتی برای تیم ملی حفاری به میدان رفتند.
آبی پوشان اهوازی بازی را بهتر آغاز کردند و حملات متعددی را بر دروازه مس وارد کردند. 
این حملات ادامه دار بود و بارها تیم حفاری توسط پاپی و خسروی بر روی دروازه حریف حمله کردند. 
در این میان دختران کویر مس هم حملاتی را بر روی دروازه حریف تدارک دیدند اما راه به جایی نبردند تا در نهایت بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.
اما با آغاز نیمه دوم باز هم این تیم حفاری بود که حملات متعدد و خطرناکی را بر روی دروازه مس وارد کرد تا بالاخره توسط سحر پاپی با نخستین گل خود دست یافت.
پس از این گل مس فشار خود را بیشتر کرد تا گل خورده را جبران کند و چند موقعیت بسیار خوب نیز ایجاد کرد اما با بی دقتی بازیکنش از دست رفت. 
در حالی که حملات مس بر روی دروازه حفاری بیشتر می شد این سحر پاپی بود که در این بازی خودش و تیمش را دو گله کرد.
قرمز پوشان کرمانی پس از این گل رو به تاکتیک پنج صفر آوردند اما باز هم راه به جایی نبرد و بازی با همان نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید تا تیم حفاری اهواز با نتیجه دو بر صفر پیروز این دیدار شوند و به مقام سوم لیگ برتر فوتسال بانوان دست پیدا کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91299/شعله-حفاری-در-جایگاه-سوم-خاموش-شد
بستن   چاپ