پیام سپاهان
مدیر فرهنگسرای مهر کاشان:
چهارمین جشنواره نواهای انقلابی در کاشان برگزار می‌شود
جمعه 3 اسفند 1397 - 16:56:14
پیام سپاهان - کاشان - مدیر فرهنگسرای مهر کاشان از برگزاری چهارمین جشنواره نواهای انقلابی با عنوان ترنم بیداری در کاشان خبر داد.

مهدی فخریی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به برپایی چهارمین جشنواره نواهای انقلابی ترنم بیداری اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگسرای مهر کاشان چهارمین دوره این جشنواره با برنامه ها و اجراهای خیابانی متنوع درنظر گرفته شده استکه طبق برنامه ریزی صورت گرفته اجرایی می شود.
وی افزود: نخستین اجرای خیابانی خیابانی روز گذشته ساعت 16:30 در گلزار شهدای دارالسلام برگزار شد و دومین اجرای خیابانی یکشنبه پنجم اسفند ساعت 10:30 در بازار رو به روی مسجد میرعماد برگزار می شود.
مدیر فرهنگسرای مهر با بیان اینکه سومین اجرای خیابانی در بازار رو به روی مسجد میانچال برگزار می شود، ابراز داشت: این اجرای خیابانی در ساعت 11:30 برگزار می شود و روز دوشنبه هفته آینده چهارمین اجرای خیابانی در ساعت 17 واقع در میدان 15 خرداد رو به روی اداره پست اجرا می شود.
وی با بیان اینکه آخرین اجرای خیابانی در روز سه شنبه هفت اسفند ساعت 11 برگزار می شود، گفت: این اجرای خیابانی در میدان کمال الملک برگزار می شود و در بخش صحنه ای نیز 50 گروه اجرا دارند، مراسم اختتامیه این جشنواره نیز پنجشنبه نهم اسفند برگزار و اسامی برگزیدگان در این مراسم اعلام می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91302/چهارمین-جشنواره-نواهای-انقلابی-در-کاشان-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ