پیام سپاهان
امام جمعه اردستان:
مسئولان در میدان سیاست فریب نقشه‌های دشمن را نخورند
جمعه 3 اسفند 1397 - 16:56:15
پیام سپاهان - اردستان- امام جمعه اردستان با بیان اینکه همراه سازی عربستان و پاکستان در نا امنی منطقه بر کسی پوشیده نیست، گفت: مسئولان باید سعی کنند در میدان سیاست فریب نقشه های دشمن را نخورند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان روز زن و مقام مادر قرار داده شده است تا از مادران و زنان تجلیل شود و شایسته است بانوان ایشان را الگوی خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه فاطمه زهرا(س) شخصیتی است که ستایشگران وی زیاد هستند، تاکید کرد: برترین این ستایش ها از جانب خداوند متعال انجام شده است، پروردگار در چندین آیه از قرآن حضرت فاطمه را توصیف کرده و ایشان را جزو مطهران برشمرده است.
امام جمعه اردستان گفت: شاهد منتشر شدن رهنمودهای مقام رهبرانقلاب در 6 هزار کلمه خطاب به مسئولان بودیم، جوانان باید روی این بیانیه کار کرده و آن را در کشور عملیاتی کنند، اگر جوانان وارد میدان شوند می توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.
حجت الاسلام دهشیری افزود: شهدای امنیت وطن را نباید فراموش کرد، درست نیست تا عده ای بخواهند پا روی خون شهیدان قرار دهند و از دستورات نظام سرپیچی کنند.
در موضوع گرانی فقط مسئولان مقصر نیستند
وی ابراز داشت: در موضوع گرانی و احتکار نمی توان فقط مسئولان را مقصر دانست بلکه خود مردم و تولیدکنندگانی که اجناس را گران می فروشند نیز در این موضوع مقصر هستند.
امام جمعه اردستان با بیان اینکه سوم اسفند ماه روز تجلیل از اسرا و مفقودانی است که با سلحشوری و از جان گذشتگی از کیان میهن و ملت خویش دفاع کردند، افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمره و دستاورد سالها مبارزه و تلاش این عزیزان است.
حجت الاسلام دهشیری گفت: همراهی عربستان و پاکستان در نا امنی منطقه برای ایران بر کسی پوشیده نیست و مسئولان باید حواسشان باشد تا خدای نکرده مشکلی برای ایران درست نشود، بر این اساس مسئولان در میدان سیاست سعی کنند فریب نقشه های دشمن را نخورند.
وی افزود: روز تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش را که پایه گذار تربیت دینی در آموزش و پرورش شد گرامی می داریم و جای تاسف دارد که مدتی آن را به فراموشی سپردند، آموزش و پرورش در این خصوص مسئولیت دارند و باید در این عرصه به واقع تلاش کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/91304/مسئولان-در-میدان-سیاست-فریب-نقشه‌های-دشمن-را-نخورند
بستن   چاپ